Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ115795
 
Opdracht
Projectleider vernieuwing werkplekconcept
 
Sluitingsdatum
2019-02-24 15:10
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management, Personeel en organistatie, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Aantal uur per week 24,00

Startdatum  18-3-2019

Einddatum  17-9-2019

Jouw uitdaging

Als projectleider werk je nauw samen met een andere projectleider . Samen zorgen jullie ervoor dat de vernieuwing van het werkplekconcept binnen planning en budget wordt uitgevoerd. Hierbij zorg je er voor dat de belangen van de gemeente optimaal worden behartigt. Daar hoort bij het communiceren met diverse stakeholders, maken en bewaken van planning(en), tijdig rapporteren, beheersen van issues en risico’s en het tijdig nemen van maatregelen om deze risico’s te minimaliseren. 

Vereisten

  • De beschikking over een HBO of WO werk- en denkniveau en de kennis van alle facetten van bedrijfsvoering (personeel, informatie, organisatie, financiën en administratie);
  • Ervaring met projectleiding in een complexe omgeving met tegenstrijdige belangen;
  • Ervaring met projectleiding voor de vernieuwing van een werkplekconcept;
  • Het vermogen om het speelveld met belanghebbenden te overzien en te verbinden;
  • Kennis van methoden voor het ontwikkelen en beheren van de enterprise architectuur.

Jouw profiel

  • Je hebt een afgeronde HBO of WO opleiding informatie management of vergelijkbaar;
  • je bent een procesgerichte aanpakker;
  • je kan delegeren en mensen in beweging brengen;
  • je houdt van complexiteit en hebt oog voor detail;
  • je hebt affiniteit met de inhoud (vernieuwing werkplekconcept, Citrix, Windows 10);
  • je bent analytisch sterk, en kan de vertaling maken van beleid naar concrete uitvoering;
  • ervaring met projectleiderschap in het domein informatievoorziening binnen een gemeentelijke context;

Voor meer details zie de inhuursite.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht