Beschrijving
Aantal uur per week 36
Startdatum z.s.m.
Einddatum t/m 30-6-2019
Optie tot verlengen Ja, namelijk 2 x 6 maanden
De kandidaat zal komen te werken in de meldkamer. Er wordt conform rooster in onregelmatige 24/7 diensten gewerkt, dus de kandidaat dient voor 24/7 diensten beschikbaar te zijn.
In de functie van operator controlekamer ben je verantwoordelijk voor het opstarten en coördineren van de noodzakelijke acties als reactie op de in de meldkamer binnenkomende melding. Verder hou je je gedurende de dienst de verkeersstromen actief in de gaten en schakel je waar nodig bij volgens de veiligheidsprotocollen en werkinstructies.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het pro-actief monitoren van de status van verschillende activiteiten en het opsporen van verstoringen en afwijkingen waar je vervolgens actie op onderneemt conform de geldende veiligheidsprotocollen en werkinstructies.
Je onderhoud daarbij contact met interne partners zoals toezichthouders, handhaving, beveiliging en externe partners waaronder politie, brandweer en Rijkswaterstaat. Een deel van de werkzaamheden is vastgelegd in procedures en protocollen. Van alle handelingen wordt een uitgebreide administratie gevoerd in geautomatiseerde systemen. Omdat de verscheidenheid aan taken groot kan zijn wordt er gewerkt met een grote diversiteit aan systemen en programma’s. In deze functie heb je een stevige verantwoordelijkheid. Zo ben je bijvoorbeeld verantwoordelijk voor de veiligheid van je collega’s en burgers op straat. Maar ook voor verkeerstromen en voor een goed contact met onze klant via oa. toezichthouders. De meldkamer en de functie zijn in ontwikkeling. Er komt een veelheid aan nieuwe taken en verantwoordelijkheden op ons af wat betekend dat de werkwijze en de teams onderhevig zijn aan verandering.
Voor meer details zie de inhuursite.
|