Beschrijving
Aantal uur per week
Startdatum zsm
Einddatum 31-01-2020
Optie tot verlengen ja, 1 jaar
De inkoper:
-
Stelt zelfstandig Europese aanbestedings- en contractstukken op;
-
Maakt een inkoopstrategie voor de aan de inkoper toegewezen inkooppakketten;
-
Adviseert, organisatie breed, over toekomstige inkoopprojecten;
-
Verzorgt de voorbereiding, coördinatie en begeleiding van inkooptrajecten en voert de regie op de inkooptrajecten;
-
Richt de inkoopprojectorganisatie in; het zogenaamd multidisciplinair team;
-
Besteedt diensten e/o leveringen Europees aan;
-
Je voert gesprekken met opdrachtgevers en budgethouders over de voortgang van uitgevoerde inkoop- en aanbestedingstrajecten;
-
Bewaakt en rapporteert voortgang, knelpunten en beslismomenten;
-
Toetst en verantwoordt de behaalde inkoopresultaten aan de afdelingsmanager;
-
Draagt zelfstandig zorg voor het opbouwen van het inkoopdossier en toetst deze op rechtmatigheid en compleetheid;
-
Begeleid de implementatie van (nieuwe) contracten door een gedegen overdracht aan de contractmanager.
Het uitvoeren van een Europese aanbesteding (specificeren, selecteren en contracteren) per levering e/o dienst met als resultaat een of meer getekende overeenkomsten.
De inkopers gaan ieder circa 3 tot 5 Europese (openbare) aanbestedingstrajecten uitvoeren. Deze aanbestedingstraject worden door de gemeente geclassificeerd in een eenvoudig, standaard of een complex inkooptraject (zie onderstaande tabel).
Procedure Eenvoudig Standaard Complex
Europees Openbaar 138 163 188
Europees Niet Openbaar 176 202 226
Voor meer details zie de inhuursite.
|