Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ116190
 
Opdracht
Backoffice Medewerker burgerzaken
 
Sluitingsdatum
2019-03-30 15:30
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Welzijn en zorg
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Aantal uur per week 24- 32,00

Startdatum 1-5-2019

Einddatum 31-8-2019

Optie tot verlengen ja 

De belangrijkste taken van de functie zijn:

  • Verrichten van alle voorkomende werkzaamheden met betrekking tot de Wet op de lijkbezorging, waaronder het verzorgen van de verordeningen op deze wetgeving en verwerkt deze in adviesnota’s voor het college, managementteam en de Raad en verleent hierover in- en externe informatie en communicatie.
  • Verrichten van alle voorkomende werkzaamheden, het beheer en de kwaliteit van de  BRP/GBA, evenals het berichten-, gegevens- en applicatiebeheer en adviseert aan collega’s, bestuur enderden instanties over alle (specifieke) kennis hierover.
  • Verrichten van alle voorkomende werkzaamheden met betrekking tot Burgerlijke stand.
  • Verwerken van selectie aanvragen vanuit de BRP voor binnen- als buitengemeentelijke afnemers.
  • Het bijhouden van en het in behandeling nemen van aanvragen met betrekking tot actuele wet- en regelgeving op het gebied van burgerzaken, als ook het beoordelen en verwerken van buitenlandse brondocumenten en is aanspreekpunt voor de collega’s en beoordeelt en adviseert over buitenlandse brondocumenten aan burgers.
  • Draagt mede zorg voor het beheer en afdragen van de leges.
  • Verzorgt het applicatiebeheer van ODAS en BPA en is mede applicatiebeheerder van GBA, Key2burgerzaken en RAAS.
  • Verzorgt de afgesproken periodieke rapportages ten behoeve van teammanager, afdelingshoofd en bestuur.

Voor meer details zie de inhuursite.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht