Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
118709
 
Opdracht
klachtencoordinator
 
Sluitingsdatum
2019-03-29 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management, Communicatie, Facilitair
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

Aantal uur per week 22-24 uur

Startdatum  Zsm

Einddatum  na startdatum 3/4 maanden

Optie tot verlengen ja

Functieomschrijving
Wij zijn op zoek zijn naar een kandidaat die volledig meedraait in de organisatie en daarnaast zorgt voor een efficiënt en goed lopend klachtenproces.

Werkzaamheden

  • intake en registreren van klachten;
  • zo nodig melder/klager horen;
  • administratie en dossiervorming voortdurend op orde houden;
  • klachten uitzetten naar de juiste behandelaar;
  • adviseren over klantvriendelijke afhandeling van klachten en zo nodig zelf oplossingen aandragen;
  • klachten en afhandeling toetsen aan relevante wet- en regelgeving;
  • zo nodig de afhandeling van complexe of bestuurlijk politiekgevoelige klachten regisseren;
  • zo nodig gesprekken met klagers initiëren en daarbij als procesbewaker aanwezig zijn;
  • rapportages verzorgen en erop toezien dat deze besproken worden met het managementteam en het bestuur;
  • maandelijks overleg voeren met portefeuillehouder kwaliteit over tijdige en correcte afhandeling van klachten;
  • actief deelnemen aan overleg klachtencoördinatoren stadsdelen en klachtenplatform.

Voor meer details zie de inhuursite.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht