Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum 15-12-2013
Einddatum 31-12-2014
Optie tot verlenging ja
Aantal posities 1
Aanvraag reden Project
Functie beschrijving
Ondersteuning van de Manager Projectbeheersing met werkzaamheden voor diverse lopende en nog aan te besteden projecten/contracten.
Daarnaast voordeursfunctie voor afstemming met de afdelingen programmering en SLU (tijdelijk).
Het betreft de volgende werkzaamheden op hoofdlijnen:
Voorkomende werkzaamheden ter ondersteuning manager projectbeheersing;
-Opstellen management rapportages, alsmede verwerking van deze in de "projectendatabase";
-Opstellen/coördineren mijlpaaldocumenten/gesprekken;
-Coördineren intern VTW proces;
-Coördineren en verder uitbouwen van documentenbeheer;
-Mede coordineren en uitvoeren IKB-audits;
-Opstellen en bewaken diverse overzichten;
-Begeleiden inhuurproces.
-Begeleiden van het proces scopevorming en het intakeproces van scopes (incl. relevante documenten) bij de initiatieffase (tijdelijk);
-Begeleiden van ten minste 1 projectfase (tijdelijk).
Aanvraag gunningscriteria
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Opleidingsniveau zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel (HBO werk en denkniveau) 7
Minimaal 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring 8
Kennis en ruime ervaring met inhoudelijk taken en werkzaamheden op het gebied van projectbeheersing 9
Kennis en ervaring met SAP 7
Kennis van SCB (Systeemgerichte Contract Beheersing) 9
Kennis van, dan wel affiniteit met civiele techniek en aanleg - en onderhoudsprocessen 9
Kennis met opstellen van diverse rapportage's en coordineren van diverse processen 8
Voortgangscontrole en Overtuigeingskracht 7
Uren en werkdagen
Aantal uur per week 29
Werkdagen
Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag
|