Startdatum
|
1-1-2014
|
Einddatum
|
31-12-2014
|
Optie tot verlenging
|
Ja
|
Aantal posities
|
1
|
Aanvraag reden
|
Project
|
Het betreft hier een tijdelijke functie voor een jaar (van 1 januari 2014 t/m 31 december 2014).
Functie-inhoud
Je bent verantwoordelijk voor de Basisadministratie voor adressen en gebouwen en voert deze ook uit; dit houdt in dat huisnummerbesluiten, vergunningen, voortgang bouw, definitieve geometrie, ambtelijke verklaringen, straatnaambesluiten, standplaatsbesluiten en brondocumenten in onze procesapplicaties Key2BAG en Topdesk worden geregistreerd;
-Je stelt huisnummerbesluiten en ambtelijke verklaringen op;
-Je raadpleegt bouwvergunningen uit het archief;
-Je houdt het specificatiehandboek voor specifieke situaties bij;
-Je beantwoordt vragen van burgers en collega’s en verzorgt gevraagde rapportages;
-Je bent verantwoordelijk voor het uitzoeken en verwerken van complexe BAG situaties, al dan niet projectmatig en in samenwerking met een externe partij;
-Je voert kwaliteitscontroles (en herstelacties) uit;
-Je draagt bij aan procesverbeteringen, zowel intern als extern;
-Je organiseert en begeleid de BAG audit.
Functie-eisen
-HBO werk – en denkniveau.
-Je hebt minimaal een half jaar ervaring als BAG beheerder en je bent dus goed bekend met de BAG wetgeving;
-Je bent accuraat en punctueel ;
-Je hebt een proactieve houding en denkt in oplossingen;
-Je hebt een HBO technisch georiënteerde achtergrond;
-Je vind het geen probleem om te werken met fatale termijnen en waarborgt dus je eigen continuïteit;
-Je kunt werken met geografische kaarten en data;
-Je kunt juridische teksten lezen en interpreteren;
-Je hebt kennis van de applicaties Key2BAG, GisVG en Topdesk.
Aanvraag gunningscriteria