Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
94845:1
 
Opdracht
Ingenieursdienst herinrichting Bosstraat
 
Sluitingsdatum
2013-12-18 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Riolering grond- en wegenbouw
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

LET OP: Als je een aanbieding wilt verrichten op deze opdracht moet je reeds gekwalificeerd zijn bij de betreffende opdrachtgever. Je kunt alleen aanbiedingen verrichten op opdrachten die zijn gepubliceerd na jouw registratie- en kwalificatiedatum.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tenderplace op telefoonnummer: 020-5216207

1.1.1 Doel van de aanbesteding

De aanbestedende dienst is voornemens om vóór 1 maart 2013 met één opdrachtnemer, die de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan, een overeenkomst af te sluiten voor de engineering ten behoeve van de herinrichting van de Bosstraat.

1.1.2 Huidige situatie

De wegverharding van de Bosstraat (is verouderd. Vanuit het oogpunt van veiligheid, comfort en beperking van onderhoudskosten is groot onderhoud noodzakelijk. De wegfundering dient te worden vervangen, bovendien is uit inspectie gebleken dat de kwaliteit van het riool zeer matig is. Tenslotte is de huidige inrichting verouderd en voldoet deze niet meer aan de uitgangspunten van het Gemeentelijke Verkeers- en Vervoersplan (GVVP). Om dit probleem op te lossen is voor dit weggedeelte het project ‘Herinrichting Bosstraat’ opgestart. Het doel van dit project is om de Bosstraat uiteindelijk op te leveren als een veilige en onderhoudsarme erftoegangsweg met een gescheiden rioolstelsel.

Inmiddels zijn vanuit deze multidisciplinaire en integrale werkwijze de randvoorwaarden en uitgangspunten voor de herinrichting van de Bosstraat geïnventariseerd en door vertaald naar een Voorlopig Ontwerp Inrichtingsplan Openbare Ruimte (IPOR). Hierbij zijn zowel de inwoners als de adviseurs van de verschillende gemeentelijke vakdisciplines intensief betrokken geweest. Het Voorlopig Ontwerp IPOR met alle onderliggende randvoorwaarden en kwaliteitscriteria zijn uiteindelijk samengevat in het Integraal Gemeentelijk Definitiedocument (zie bijlage V). Het Integraal Gemeentelijk Definitiedocument is op 26 november 2013 door het college van B&W vastgesteld.

1.1.3 Gewenste situatie

De aanbestedende dienst beoogt met het uitzetten van deze opdracht in het dynamisch aankoopsysteem te komen tot het sluiten van een overeenkomst met één ingenieursbureau voor de engineering van de zaken die in het Integraal Gemeentelijk Definitiedocument benoemd zijn. In het definitiedocument en in het Voorlopig Ontwerp IPOR zijn de gewenste eindsituatie vastgelegd. Beide documenten vormen het vertrekpunt voor de werkzaamheden van het ingenieursbureau en het toetsingskader voor de uitwerking en oplevering van het

project. Conform het Integraal Gemeentelijk Definitiedocument zijn door de aanbestedende dienst een aantal werkpakketten geformuleerd (voor de uitwerking van de werkpakketten zie bijlage VI). Het opdrachtnemer dient de werkzaamheden uit te voeren conform de geformuleerde werkpakketten, het Integraal Gemeentelijk Definitiedocument en het Voorlopig Ontwerp IPOR.

project. Conform het Integraal Gemeentelijk Definitiedocument zijn door de aanbestedende dienst een aantal werkpakketten geformuleerd (voor de uitwerking van de werkpakketten zie bijlage VI). Het opdrachtnemer dient de werkzaamheden uit te voeren conform de geformuleerde werkpakketten, het Integraal Gemeentelijk Definitiedocument en het Voorlopig Ontwerp IPOR. 

 

OVERZICHT WERKPAKKETTEN

1)

Werkpakket 1

Voorontwerp / Voorlopig Ontwerp (VO)

2)

Werkpakket 2

Definitief Ontwerp (DO)

3)

Werkpakket 3

Bestek stukken / Uitvoeringsontwerp (UO)

4)

Werkpakket 4

Projectmanagement / Projectleiding

5)

Werkpakket 5

Directievoering

6)

Werkpakket 6

Risicoanalyse

 

1.1.4 Ter beschikking gestelde informatie

De aanbestedende dienst stelt aan de gecontracteerde opdrachtnemer de volgende bestanden ter beschikking voor de uitvoering van de werkzaamheden:

- Integraal Gemeentelijk Definitiedocument Herinrichting Bosstraat, digitaal bestand (PDF formaat)

- Voorlopig Ontwerp Inrichtingsplan Openbare Ruimte (IPOR) inclusief 3 standaard profielen en 3 principe details, digitaal bestand (DWG formaat)

- Revisie gegevens riolering, digitaal bestand (DXF formaat)

- Revisie gegevens kabels en leidingen n.a.v. het graven van 8 proefsleuven, digitaal bestand (DWG formaat)

De overige benodigde informatie dient de opdrachtnemer zich zelf te verschaffen als onderdeel van de werkzaamheden. Ontbrekende gegevens zullen door de opdrachtnemer ingewonnen moeten worden.



1.3 Planning

Hieronder is de planning van de aanbesteding opgenomen. De cursief weergegeven data zijn definitief en derhalve fatale data behoudens een andersluidend schriftelijk bericht van de aanbestedende dienst. De andere data zijn indicatief en niet bindend.

 

20 november 2013

Verzending vereenvoudigde aankondiging

6 december 2013

Verzending publicatie

Beschrijvend document incl. bijlagen wordt beschikbaar gesteld op het aanbestedingsplatform

10 december 2013

Sluiting termijn voor het indienen van vragen door inschrijvers.

11 december 2013

Streefdatum beschikbaarstelling Nota van Inlichtingen

18 december 2013

Uiterste datum en tijdstip van ontvangst van inschrijvingen (fase 1)

19 december 2013

Uitnodiging top 5 inschrijvers voor indienen inschrijving (K3 t/m K5)

10 januari 2014

Uiterste datum en tijdstip van ontvangst van inschrijvingen (fase 2)

Week 3

Evaluatie Inschrijvingen

15 januari 2014

Verzending uitnodigingen voor de interviews

17 januari 2014

Interviews inschrijvers

Week 4

Verwachte week van bekend maken van de mededeling van de gunningsbeslissing

Gelegenheid tot het stellen van vragen en het indienen van eventuele bezwaren zo spoedig mogelijk na de mededeling van de gunningsbeslissing, maar uiterlijk 15 kalenderdagen na de datum van de mededeling van de gunningsbeslissing.

10 februari 2014

Beoogde ingangsdatum overeenkomst

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht