Beschrijving
LET OP: Als je een aanbieding wilt verrichten op deze opdracht moet je reeds gekwalificeerd zijn bij de betreffende opdrachtgever. Je kunt alleen aanbiedingen verrichten op opdrachten die zijn gepubliceerd na jouw registratie- en kwalificatiedatum.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tenderplace op telefoonnummer: 020-5216207
De functie
Als Senior-beheerder Technische Infrastructuur bent u verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer van de technische infrastructuur met kerntaken op het gebied van de Citrix, Microsoft-, en ESX omgeving. U voert preventieve beheersactiviteiten en onderhoudswerkzaamheden uit, analyseert storingen en verhelpt deze. Kennis op het gebied van ITIL is vereist. Tevens neemt u als projectmedewerker deel aan projecten die inzet van technische infrastructuur beheerder vereisen.
Taken
- het dagelijkse beheer van de Citrix omgeving;
- het dagelijkse beheer van de RES omgeving;
- het dagelijkse beheer van de Microsoft server omgeving;
- het dagelijkse beheer van de VMWare omgeving;
- het analyseren en oplossen van storingen in de eerder genoemde omgevingen;
- het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden binnen de eerder genoemde omgeving;
- als projectmedewerker deelnemen aan ICT-gerelateerde projecten.
De werktijden zijn in overleg met de rest van het team flexibel in te richten. Daarnaast kan het voorkomen dat er werkzaamheden moeten worden verricht buiten de standaard werktijden.
Competenties
-Resultaatgerichtheid : het formuleren van te realiseren resultaten, dit uitdragen en als leidraad nemen voor je eigen handelen;
-Samenwerkingsgericht: bijdragen aan een gezamenlijk resultaat;
-Besluitvaardig: je neemt beslissingen en onderneemt acties;
-Omgevingsbewustzijn: ervaring met werken in een bestuurlijke (overheids-)omgeving;
-Organisatiesensitiviteit: je bent je ervan bewust wat jouw handelingen en beslissingen voorimpact hebben op andere onderdelen van de provinciale organisatie. Kunnen schakelen naardiverse niveau’s, belangen en activiteiten;
-Ondernemersschap, vernieuwend, neemt initiatief, komt met verbetervoorstellen.
Het is belangrijk dat u klantbewust en integer kunt handelen en beschikt over een gedegen ICTkennis.Verder hebt u kennis en ervaring op de eerder genoemde omgevingen. Tevens is het essentieel dat u goed kunt samenwerken in teamverband, stresstolerant bent en beschikt overgoede communicatieve vaardigheden. Verder hebt u oog voor bestuurlijke gevoeligheden.
Opleidingen/certificeringen
- kennis en ervaring met MS Windows Server 2008 (R2) (MCSE/MCITP-certificering vereist);
- kennis en ervaring met MS Windows XP en/of MS Windows 7 (certificering vereist);
- kennis en ervaring met Citrix (CCEE/CCIA -certificering vereist );
- kennis en ervaring met Citrix XenDesktop 5 (CCA certificering vereist), waar mogelijk in combinatie met Provisioning Services;
- kennis en ervaring met Citrix Netscaler Enterprise (certificering gewenst);
- kennis en ervaring met RES Workspace Manager (certificering gewenst);
- kennis en ervaring met Vmware 4 of hoger (certificering gewenst);
- kennis en ervaring met MS System Center Configuration Manager (certificering gewenst)
- kennis en ervaring met MS System Center en Operations Manager (certificering gewenst)
- kennis en ervaring met ITIL-foundations (certificering gewenst);
- minimaal 5 jaar ervaring als ICT beheerder in een heterogene omgeving (Windows, ESX, Citrix, RES, Linux);
Kennis en ervaring met Novell-producten zoals eDirectory, Groupwise en ZCM is een pré.
Werk-/denkniveau
Minimaal HBO-niveau.
Minimumeisen aan de inschrijving
Opleiding
U levert kopieën aan van uw diploma’s en certificeringen waaruit blijkt dat u beschikt over:
- een opleiding op minimaal MBO-niveau, richting Informatica of vergelijkbaar.
Werkervaring
U dient een CV in waaruit blijkt dat u beschikt over:
- aantoonbare ervaring in soortgelijke functies.
U dient één of meer referentie(s) in waaruit blijkt dat u:
- kennis en ervaring heeft met het werken bij een overheidsorganisatie;
- ervaring heeft met werken in ICT projecten.
Duur van de opdracht
Wij zijn op zoek naar een beheerder voor gemiddeld 16 uur per week, voor de duur van een half jaar, met tweemaal optie tot verlenging van een half jaar. De inzet kan vanaf april verhoogd worden naar gemiddeld 32 uur per week. De Provincie behoudt zich het recht om het contract eventueel te beëindigen op basis van een evaluatiegesprek.
Startdatum werkzaamheden is medio januari / 1 februari 2014 (in overleg).
Spelregels
· U mag maximaal 1 kandidaat per onderneming aanbieden.
· Indien u vragen heeft over de inhoud van de opdracht stelt u deze via de berichtenmodule in de Marktplaats. Dit kan uiterlijk tot 13 december 2013, 10.00 uur.
· Alle vragen worden geanonimiseerd beantwoord in een zogenaamde Nota van Inlichtingen. Deze Nota wordt zo snel mogelijk gepubliceerd.
· Indien u van mening bent dat u een geschikte kandidaat aan kunt bieden dient u uiterlijk 20 december 2013, 10.00 uur uw inschrijving in te dienen.
· In verband met de kerstvakantie zal de beoordeling van de inschrijvingen plaats vinden in week 2 van 2014.
|