Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
FL399
 
Opdracht
KCC medewerker,16-24 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2013-12-17 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving

 

    Publicatiedatum 10-12-2013
Dienstverband 2 tot 3 dagen per week Aanvraagnummer  
Werk/denkniveau HBO Verloopdatum 17-12-2013 10:00
Aanvang z.s.m.  
Duur 6 maanden


Opdracht
KCC Medewerker Woonloket (FS 6) voor 2 tot 3 dagen in de week gedurende 6 maanden.

Een burger die met een hulpvraag komt die betrekking heeft op zijn/haar fysieke leefomgeving kan terecht bij dit loket. Je kunt hierbij denken aan bestemmingsplannen, ruimtelijke plannen, vergunningen, meldingen openbare ruimte, bouwaanvragen, verloren en gevonden voorwerpen, burgernet, evenementen en veiligheid. Het accent van dit loket ligt op het verstrekken van informatie. Daarnaast worden er enige producten uitgeleverd. Hiervoor is de basisopleiding MBO Bouwkunde of HEAO Onroerend Goed / Makelaardij of soortgelijk noodzakelijk.

Taken:
- Verstrekken informatie over bestemmingsplannen en ruimtelijke plannen
- Inlichtingen verstrekken over bouwplannen
- Verstrekken van apv vergunningen
- Afhandelen gevonden en verloren voorwerpen
- De KCC medewerker woonloket heeft vaste werktijden van 8.30 uur tot 17.00 uur
- Alle medewerkers van het KCC kennen vaste werktijden en werken conform rooster. Dit rooster wordt gemaakt op basis van te verwachten klantstromen.
vaste werkdagen: maandagochtend, woensdag, vrijdagochtend.


Gunningscriteria (weging)
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie (20%)
- Uurtarief maximaal € 30,- (30%)
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een gemeentelijke omgeving (15%)
- Afgeronde opleiding MBO Bouwkunde of HEAO Onroerend Goed / Makelaardij of soortgelijk (10%)
- Volledige beschikbaarheid gedurende de inhuurperiode (25%)


Kandidaten worden gerangchikt op basis van de gunningscriteria. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan of u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Stressbestendig
- Vernieuwend
- Teamplayer

Gedurende de selectiegesprekken bij de gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.

Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 6.

Benodigd aantal professionals 1.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht kan worden vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Wo – Do – Vr.

Organisatie
Het KCC is het fysieke, telefonische, schriftelijke en digitale portaal van de gemeente Noordoostpolder waar burgers, bedrijven en instellingen terecht kunnen voor alle gemeentelijke producten en diensten. Uiterlijk in 2015 is op basis van de behoefte en de logica van de klant, sprake van een sterk gedigitaliseerde, kwalitatief hoogwaardige en klantgerichte publieke dienstverlening waarbij 80% van de eerste contacten direct en doelmatig worden afgehandeld.

Opdracht
KCC Medewerker Woonloket (FS 6) voor 2 tot 3 dagen in de week gedurende 6 maanden.

Een burger die met een hulpvraag komt die betrekking heeft op zijn/haar fysieke leefomgeving kan terecht bij dit loket. Je kunt hierbij denken aan bestemmingsplannen, ruimtelijke plannen, vergunningen, meldingen openbare ruimte, bouwaanvragen, verloren en gevonden voorwerpen, burgernet, evenementen en veiligheid. Het accent van dit loket ligt op het verstrekken van informatie. Daarnaast worden er enige producten uitgeleverd. Hiervoor is de basisopleiding MBO Bouwkunde of HEAO Onroerend Goed / Makelaardij of soortgelijk noodzakelijk.

Taken:
- Verstrekken informatie over bestemmingsplannen en ruimtelijke plannen
- Inlichtingen verstrekken over bouwplannen
- Verstrekken van apv vergunningen
- Afhandelen gevonden en verloren voorwerpen
- De KCC medewerker woonloket heeft vaste werktijden van 8.30 uur tot 17.00 uur
- Alle medewerkers van het KCC kennen vaste werktijden en werken conform rooster. Dit rooster wordt gemaakt op basis van te verwachten klantstromen.
vaste werkdagen: maandagochtend, woensdag, vrijdagochtend.

Gunningscriteria (weging)
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie (20%)
- Uurtarief maximaal € 30,- (30%)
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een gemeentelijke omgeving (15%)
- Afgeronde opleiding MBO Bouwkunde of HEAO Onroerend Goed / Makelaardij of soortgelijk (10%)
- Volledige beschikbaarheid gedurende de inhuurperiode (25%)

Kandidaten worden gerangchikt op basis van de gunningscriteria. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan of u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Stressbestendig
- Vernieuwend
- Teamplayer

Gedurende de selectiegesprekken bij de gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.

Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 6.

Benodigd aantal professionals 1.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht kan worden vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Wo – Do – Vr.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht