Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
ZU400
 
Opdracht
Supervisor KCC, 24-36 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2013-12-30 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management, Financieel en administratie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

 

    Publicatiedatum 12-12-2013
Dienstverband 24 tot 36 uur per week    
Werk/denkniveau HBO Verloopdatum 30-12-2013 12:00
Aanvang 20 januari 2014  
Duur tot 1 mei 2014

Organisatie
De afdeling Dienstverlening bestaat uit 3 teams; Frontoffice Burgerzaken/KCC, Historisch archief en Belastingen. Frontoffice Burgerzaken (FOB) bestaat uit 42 medewerkers.


Opdracht
De beoogde supervisor draagt zorg voor de operationele aansturing/coaching en het optimaal functioneren van medewerkers binnen het kanaal telefonie van het KCC. De supervisor realiseert met zijn team vastgelegde doelstellingen en maakt werkplanningen, waarbij rekening gehouden wordt met de (flexibele)inzet van medewerkers. De supervisor levert een bijdrage aan of initieert projecten ter verbetering van de dienstverlening en draagt zorg voor een goede ’informatie’ samenwerking tussen frontoffice en backoffice. Je bent verantwoordelijk voor de realisatie van kwalitatieve en kwantitatieve output op de door het KCC behandelde vragen en stuurt op het voorkomen van wachtrijen en overige prestatie-indicatoren. Je geeft feedback op inhoudelijke afhandeling en de wijze waarop het contact met de klant verloopt en coacht medewerkers op operationele vaardigheden. Tot slot vertaal je de aanwezige sturingsinformatie (integrale rapportage) naar operationele bijstellingen.
De gemeente heeft een maximum budget van € 3505,- per maand voor de uitvoering van deze opdracht beschikbaar gesteld. Het aantal in te huren uren (minimaal 24 uur / maximaal 36 uur) is dientengevolge afhankelijk van het uurtarief.


Gunningscriteria (weging)
- HBO werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (30%)
- Aantoonbare kennis van het Klantcontact Systeem (Key2klantcontacten) (30%)
- Minimaal 1 jaar ervaring in de laatste 3 jaar met het coachen en aansturen van gemeentelijke KCC-medewerkers (40%)

De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. 


Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
- coachings- en adviesvaardigheden;
- zelfstandig;
- goede schriftelijke en mondelinge communicatie;
- pro actief;
- klantgericht.

Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht