Beschrijving
Organisatie |
|
Publicatiedatum |
13-12-2013 |
Dienstverband |
16 uur per week |
Aanvraagnummer |
|
Werk/denkniveau |
HBO |
Verloopdatum |
19-12-2013 17:00 |
Aanvang |
6 januari 2014 |
|
Duur |
6 maanden (optie tot verlenging 6 maanden) |
Organisatie
Afdeling Planontwikkeling is verantwoordelijk voor het realiseren van projecten in de gebiedsontwikkeling en daarnaast voor aan- en verkoop en het beheer en de exploitatie van het gemeentelijk vastgoed.
Opdracht
Het team Vastgoed van de gemeente treedt namens de gemeente op als eigenaar van al het gemeentelijk vastgoed. Daartoe behoort naast een vaste portefeuille van sportcomplexen, zwembaden, multifunctionele accommodaties voor kinderopvang, sport, cultuur en welzijn, ook een grote tijdelijke portefeuille van ruim 400 objecten. De tijdelijke portefeuille bestaat uit gronden, kassen en woningen die vooruitlopend op gebiedsontwikkelingen zijn aangekocht en “wachten” op herontwikkeling. Voor het team vragen wij een financieel adviseur/administrateur.
Het team werkt met een objectgebonden begroting en voert een zelfstandige verhuur en onderhoudsadministratie. De financieel adviseur/administrateur houdt zich op hoofdlijnen bezig de financiële organisatie en is verantwoordelijk voor de uitvoering van planning- en control van het team.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Budgetbewaking team op hoofdlijnen;
- Verricht zelfstandig financiële taken;
- Verantwoordelijk voor de inrichting van begroting en jaarrekening team Vastgoed;
- Interne controlewerkzaamheden;
- BTW aangelegenheden;
- Advisering B&W-nota’s.
Gunningscriteria (weging)
- Tenminste 3 jaar in de afgelopen 6 jaar ervaring met financiële advisering in gemeentelijk vastgoed inclusief proces van planning en control (50%);
- Aantoonbare ervaring met het opstellen en beheren van een objectgebonden vastgoedbegroting begroting inclusief doorrekenen MOP’s (20%);
- Uitstekende kennis van Excel (waaronder draaitabellen) (10%);
- Kennis gemeentelijke administratieve systemen Planon en Key2finance (20%).
De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
- zakelijk/ondernemende instelling;
- uitstekende communicatieve vaardigheden;
- stressbestendig.
Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 23 december 2013 (tijden in overleg). De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 20-12-2013 bericht.
|