Beschrijving
Gewenste situatie
Voor al de Multifunctionele Accommodaties (MFA’s) in het stadsdeel is het
krachtenveld met betrekking tot de programmering/functies in relatie tot de
exploitatie en beheer van de objecten inzichtelijk gemaakt. Hierbij is ook
aangegeven waar voordeel behaald kan worden zowel in kwalitatieve als in
financiële zin tijdens het in gebruik hebben van een MFA. Uiteindelijk zijn
voor alle MFA’s de kosten en inkomsten in beeld gebracht en is er dekking
geregeld. Zonodig worden voorstellen gedaan om tot dekking te komen
vanaf uiterlijk 2015 inclusief de gevolgen van het inzetten van de huidige
MFC-reserve.
De inhuur van de projectmanager richt zich in eerste instantie op het
opstellen van een Plan van Aanpak en het maken van een goede
opdrachtformulering. Na vaststelling van dit plan van aanpak en de
opdrachtformulering, zal de projectmanager worden ingezet voor een
vervolgopdracht. De preciese inzet (qua inhoud en aantal uur) is nog
afhankelijk van hoe het projectteam zal worden ingericht.
Huidige situatie
In november 2010 is de Motie Huizen van de Wijk aangenomen door de
raad en sinds die tijd zijn de MFA’s een aandachtspunt in het stadsdeel.
Daarnaast speelt er een forse financiële taakstelling binnen de WMO die
zijn weerslag heeft op de MFA’s. De exploitatie van de MFA’s is
momenteel niet sluitend.
Wat wordt gevraagd
Wij zoeken een enthousiaste, ervaren en integere projectmanager met
kennis en ervaring van:
- de combinatie sociaal domein-vastgoed
- bestuurlijk gevoelige projecten binnen een gemeente met meer dan 100.000 inwoners
- de financiële stromen binnen de vastgoedportefeuille en het sociaal domein
- politiek gevoelige projecten en het politieke krachtenveld
Competenties:
Resultaatgericht, zakelijk inzicht, omgevingsbewust, organisatiebewust,
empathisch vermogen en communicatief vaardig (zowel mondeling als
schriftelijk).
Eisen (inhoud)
U biedt maximaal 1 kandidaat aan.
Knock out
Het CV (max. 5 pagina's) van de kandidaat is toegevoegd in de
map achter deze vraag. Dit CV dient te zijn opgesteld in de Nederlandse
taal.
Knock out
De aangeboden kandidaat heeft tenminste een afgeronde WO opleiding.
Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie.
Knock out
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met bestuurlijk gevoelige
projecten binnen een gemeente met meer dan 100.000 inwoners.
Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie.
Knock out
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met de combinatie sociaal
domein - vastgoed.
Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie.
Knock out
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met de financiële stromen binnen
de vastgoedportefeuille en het sociaal domein.
Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie.
Knock out
De kandidaat beschikt over alle van de volgende competenties:
resultaatgericht, zakelijk inzicht, omgevingsbewust, organisatiebewust,
empathisch vermogen en communicatief vaardig (zowel mondeling als
schriftelijk).
Deze competenties kunnen nader getoetst worden in het matchgesprek.
Knock out
De kandidaat voegt minimaal 1 referentie toe van een soortgelijke opdracht
die hij/zij in de afgelopen vier jaar (niet ouder) heeft uitgevoerd.
De referentie moet zijn voorzien van actuele contactgegevens
van de referent. Er kan door ons contact gezocht worden met de
referent zonder tussenkomst van de kandidaat of leverancier.
Gebruik voor deze referenties het standaard formulier referentie van de
Gemeente Amsterdam (te vinden in de map 'download documenten') en
plaats de aangeboden referentie in de map achter deze vraag.
Offerteaanbiedingen met onvolledig, foutief of niet ingevulde
referenties zullen terzijde worden gelegd.
Ja en de referentie is toegevoegd aan de map achter de vraag
Knock out
De kandidaat heeft in de afgelopen vier jaar minimaal twee jaar
werkervaring opgedaan als projectmanager (projectleider) in het sociaal
domein en in het vastgoed domein binnen een grotere gemeente met meer
dan 100.000 inwoners. Deze werkervaring dient duidelijk te blijken uit het
CV en uit de aangeleverde referentie.
Knock out
Eisen (procedure)
De kandidaat is 24-32 uur (indicatie) per week beschikbaar in de eerste
fase van het project (de maanden januari en februari in ieder geval).
Daarna is de kandidaat 24 uur (indicatie) per week beschikbaar gedurende
de rest van de looptijd van de opdracht (t/m 31 december 2013).
Knock out
U heeft een kopie geldig identiteitsbewijs (geen rijbewijs) van de kandidaat
toegevoegd in de map achter de vraag.
Knock out
U gaat akkoord met de concept overeenkomst en de Eigen
Verklaring (te vinden in de map 'downloaden documenten'). U heeft de
Eigen Verklaring ingevuld en ondertekend en toegevoegd in de map achter
deze vraag.
Knock out
Indien het profiel van dezelfde kandidaat door twee partijen of meer wordt
aangeboden, dan wordt dit profiel terzijde gelegd. Het is de
verantwoordelijkheid van de leverancier en de kandidaat om te voorkomen
dat dit gebeurt.
U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en gaat hiermee akkoord.
Knock out
U gaat ermee akkoord dat 'indien de gegunde kandidaat om
welke reden dan ook uitvalt, althans niet beschikbaar is, de
Gemeente Amsterdam zich het recht voorbehoudt alsnog over te
gaan op de opvolgend gekwalificeerde kandida(a)t(en) en om
met deze kandida(a)t(en)een overeenkomst voor het
overgebleven deel van de opdracht aan te gaan'.
Knock out
Wensen
De kandidaat is werkzaam geweest in een relevante functie bij of in
opdracht van één van de volgende organisaties:
- Amsterdams stadsdeel (50 punten)
- Dienst binnen het sociale domein (DWI, DMO, WZS, GGD) (50 punten)
- De kandidaat is niet werkzaam geweest bij of in opdracht van één van deze organisaties (0 punten)
Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, moet dit duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie.
Weging 35%.
Dienst binnen het sociale domein (DWI, DMO, WZS, GGD) De kandidaat is niet werkzaam geweest bijof in opdracht van één van deze organisaties
De kandidaat heeft een cursusreeks (hier valt NIET onder een introductiecursus of samenvattende workshop) projectmanagement
gevolgd en met goed gevolg afgerond. Dit kan zijn Prince2 of soortgelijk.
Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, moet dit duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie. Ook kan het certificaat
toegevoegd worden in de map achter deze vraag.
Weging 35%.
Nadere informatie
De deadline voor het stellen van vragen is op donderdag 20 december 2012 om 12.00 uur.
Wij streven ernaar om de antwoorden als onderdeel van de offerteaanvraag diezelfde dag nog te verspreiden.
De uiterste datum van indienen van de offerteaanbieding is dinsdag 8 januari 2013 om 14.00 uur.
De matchgesprekken zullen plaatsvinden in de 2e of 3e week van het nieuwe jaar (2013). De kandidaat moet hier rekening mee houden in
verband met telefonische bereikbaarheid en beschikbaarheid.
Er zullen in eerste instantie twee kandidaten worden uitgenodigd voor een nader gesprek.
De beoordeling wordt uitgevoerd in de volgende stappen:
1. Voldoet de inschrijving aan gestelde eisen
De inschrijving dient aan de in deze offerteaanvraag gesteldeeisen volledig
te voldoen. Het niet voldoen aan een eis betekent uitsluiting van verdere
beoordeling van de inschrijving (knockout).
2. Beoordeling inschrijving op basis van gunningcriteria (kwaliteit en prijs)
De score op de wensen (kwaliteit) wordt bepaald door de
opdrachtgever en is zichtbaar in de online vragenlijst. In deze
offerteaanvraag maakt de kwaliteit (de wensen) voor 70% deel
uit van de score op de gunningcriteria. De prijs maakt in deze
offerteaanvraag voor 30% deel uit van de score op de gunningcriteria.
De verdeling van de punten voor de score op prijs wordt als volgt
berekend: de inschrijver met de laagste prijs krijgt het
maximale aantal punten. Alle overige inschrijvers worden gerelateerd aan
de inschrijving met de laagste prijs.
Indien ondernemer ZZP'er is, overlegt deze bij een uitnodiging
voor een geprek de bewijzen van zijn zelfstandigheid door
overlegging van kopieën van één of meer van de volgende
bescheiden:
*VAR-WUO/VAR-dga
*Bewijs van inschrijving in het handelsregister van de Kamer van
Koophandel
*Minimaal 1 referentie vorige opdrachtgevers of
accountantsverklaring waaruit blijkt dat Opdrachtnemer voldoet
aan de zelfstandigheid van de ondernemer
*Bewijs van de belastingdienst met daarop het BTW-nummer,
een verklaring van de belastingdienst betreffende het betaalgedrag van
opdrachtnemer
*Polis aansprakelijkheidsverzekering
|