Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
FL451
 
Opdracht
Medewerker Publiekszaken, 34 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2014-03-12 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving

 

Organisatie   Publicatiedatum 05-03-2014
Dienstverband 34 uur per week Aanvraagnummer  
Werk/denkniveau MBO Verloopdatum 12-03-2014 10:00
Aanvang 16 april 2014  
Duur 4 maanden

 

Organisatie
De gemeente werkt hard aan een verdere verbetering van de dienstverlening binnen het klantmodel. De organisatie is volop in ontwikkeling.

Van medewerkers vragen wij een klantgerichte, creatieve, flexibele en enthousiaste werkhouding. De werkwijze richt zich op de dienstverlening aan de klant. Dat heeft ook gevolgen voor de inzet en kwaliteit van de medewerker publiekszaken. Deze medewerker maakt binnen het klantmodel onderdeel uit van de afdeling Publiekszaken. Onderlinge vervanging en samenwerking zijn sleutelbegrippen voor de afdeling Publiekszaken. De organisatie bestaat naast de afdeling Publiekszaken uit de afdelingen Directiestaf, Ontwikkeling en Advies, Realisatie en Beheer, Interne Dienstverlening.

 

Opdracht
Je verricht administratieve werkzaamheden voor de leerplichtadministratie. Je onderhoudt daarvoor contact met de scholen in de gemeente en de regio. Je verricht administratieve werkzaamheden voor het leerlingenvervoer. Je toetst aanvragen en maakt de conceptbeschikkingen. Je voert overleg met de aanvragers en de vervoerders. Je verricht administratieve werkzaamheden vanuit de Wet kinderopvang en kwaliteitseisen peuterspeelzalen. Je toetst de aanvraag op volledigheid en maakt de conceptbeschikkingen. Je registreert de aanvragen in het Landelijk Register Kinderopvang en Peuterspeelzalen en onderhoudt dat. Je onderhoudt contacten met de aanvragers, de GGD en de Dienst Uitvoering Onderwijs. Je verricht administratieve werkzaamheden voor het bewegingsonderwijs. Je onderhoudt contacten met aanvragers en de stichting SSU.

Je maakt integraal onderdeel uit het gemeenteportaal. Daarnaast verricht je in voorkomende gevallen overige relevante werkzaamheden binnen het vakgebied van de afdeling.

Het betreft een opdracht voor de duur van 4 maanden, in verband met vervanging gedurende zwangerschaps- en bevallingsverlof.

 

Gunningscriteria
-Je hebt een MBO-opleiding, niveau 4, afgerond (30%)
-Je beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen dit vakgebied (40%)
-Je hebt kennis van en vaardigheid met het Microsoft Officepakket en Civision Samenlevingszaken (30%)

 

Geef in het cv duidelijk aan of u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Kandidaten worden gerangschikt op basis van de gunningscriteria. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.

 

Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
dienstverlenende contactuele vaardigheden
-invoelend vermogen
-klantgerichte
-flexibele werkhouding
-stressbestendig
-afstemmen
-samenwerken en verbinden
- oordeelsvorming
- oplossingsgericht
- adviesvaardigheden
- plannen, organiseren en controleren


Tijdens de selectiegesprekken bij gemeente worden deze competenties beoordeeld.

 

Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in functieschaal 6.


Benodigd aantal professionals
Voor het uitvoeren van deze opdracht zoekt de gemeente één professional.


CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

De werkweek kan verder in onderling overleg worden ingevuld.

 

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 18 maart 2014 van 14.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 14 maart 2014 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht