Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ01195
 
Opdracht
medewerker salaris- en personeelsadministratie
 
Sluitingsdatum
2012-11-23 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Drenthe
 
Beschrijving

Medewerk(st)er salaris- en personeelsadministratie (20 - 28 uur)

Spreekt het je aan om met alle collegas van de gemeente Meppel contact te hebben, vind je het prettig om vraagbaak te zijn voor iedereen als het gaat om personele aangelegenheden en vind je het leuk om ervoor te zorgen dat iedereen op tijd zijn salaris krijgt uitbetaald? Dan is deze functie wat voor jou!

Taken
personeelsadministratie

Verzorgen van de personeelscorrespondentie Verzorgen van de administratie
Administratieve ondersteuning aan de HR-adviseurs Informeren over rechtspositie en arbeidsvoorwaarden
Verzorgen van de managementinformatie zoals ziekteverzuim, verlof, leeftijdsopbouw

Taken salarisadministratie
Verwerken mutaties in het salarissysteem
Genereren van managementinformatie uit het salarissysteem

Zachte criteria
Je beschikt over goede schriftelijke en communicatieve vaardigheden,
je hebt een sterk analytisch vermogen en bent creatief in het presenteren van cijfers,
je werkt nauwkeurig en accuraat. Daarnaast sta je als persoon stevig in je schoenen en kunt relativeren.

Harde criteria:
MBO werk- en denkniveau, richting salarisadministratie, bijvoorbeeld: opleiding salarisadministrateur lagere overheden
Minimaal 2 jaar ervaring met alle genoemde taken
Minimaal 2 jaar ervaring met en kunnen werken met het personeelsinformatiemanagementsysteem van Centric (PIMS) Kennis van Wet Arbeid en Zorg en de CAR/UWO.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht