Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
002236
 
Opdracht
Projectleider Werkkostenregeling, 20 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2014-03-17 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving

Startdatum 01-04-2014
31-12-2014
20
4
2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden?
3 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



De afdeling Financiën bestaat uit 4 teams en een secretariaat die nauw samenwerken om de provinciale organisatie te ondersteunen en te adviseren op het gebied van financiën en bedrijfsvoering.

Het team Financiële administratie & beheer (FAB) bestaat uit vier clusters, die zorgdragen voor de administratieve vastlegging en verwerking van financiële mutaties. De clusters zijn; de financiële administratie, grootboekbeheer, functioneel beheer Oracle en de salarisadministratie.

De financiële administratie draagt zorg voor de verwerking van de debiteuren en crediteuren administratie. Daarnaast verwerkt de financiële administratie in samenwerking met de afdeling P&O en de salarisadministratie de vergoedingen aan de medewerkers. Zoals bijvoorbeeld het salaris en de declaraties. Bij het verstrekken van vergoedingen aan medewerkers gelden fiscale regels.

Om deze declaraties op de juiste wijze te verwerken zijn deze fiscale regelgeving en de provinciale regelingen gecombineerd in de werkkostenregeling.

In dit geval wordt voor het project “(door)ontwikkelen van de werkkostenregeling” een stevige projectleider gezocht. Deze projectleider zal vanuit de afdeling Financiën worden aangestuurd. Het project “werkkostenregeling” houdt onder andere in het (door)ontwikkelen van de inrichting van de werkkostenregeling, het aanpassen van de regelingen, voorbereiden van de besluitvorming, het inrichten van de administratie en het voorbereiden van de organisatie.


Functie-inhoud:
-
Verantwoordelijk voor de realisatie en borging  van het project binnen de randvoorwaarden van tijd, geld en kwaliteit, dusdanig dat de Provincie Gelderland per 01-01-2015 op een effectieve en efficiënte wijze voldoet aan de werkkostenregeling.
-Bewaken van de fiscale en wettelijke kaders waarbinnen het project wordt gerealiseerd, alsmede de interrelaties met andere projecten en processen.
-Afstemmen met de fiscus en afspraken vastleggen.
-Leidinggeven aan het multidisciplinair projectteam.
-Tijdig informeren van afdelingsmanagement en bestuur over voortgang, knelpunten en risico’s.
-Zorgen voor effectieve afstemming met andere betrokken afdelingen, projecten en/of teams.
-(On)gevraagd adviseren van het afdelingsmanagement ten aanzien van sturingsmaatregelen, interne controles en informatievoorziening.
-Eerste aanspreekpunt voor de organisatie ten aanzien van vragen of problemen gerelateerd aan de werkkostenregeling.
-Onderhouden van contacten met andere provincies en partijen omtrent de werkkostenregeling.
-Op verzoek adviseren en ondersteunen van de teammanager FAB ten aanzien van aanverwante zaken.


Functie-eisen en competentieprofiel:
-
WO werk- en denkniveau met brede financieel-economische achtergrond.
-Brede fiscale basiskennis en grondige en actuele kennis van de werkkostenregeling.
-Ervaring met het implementeren van de werkkostenregeling bij voorkeur binnen in een provinciale organisatie.
-Tenminste 5 jaar relevante werkervaring in deze rol van projectleider binnen een provinciale organisatie en leidinggevende ervaring.
-Grondige kennis van de provinciale organisatie en processen.
-Uitstekende communicator op alle niveau’s.
-In staat veranderingen te realiseren in samenwerking met andere disciplines.
-Pragmatische en flexibele instelling en werkwijze, resultaat gericht en stressbestendig.


Tarief
Minimaal: € 80,00
Maximaal: € 90,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting. Op straffe van uitsluiting is het niet toegestaan om andere dan de daarvoor aangewezen functionarissen te benaderen over de aanbesteding. Inhoudelijke vragen omtrent deze offerteaanvraag kunnen UITSLUITEND via het systeem worden gesteld. De antwoorden op deze vragen zullen middels een nota van inlichtingen aan alle partijen in de marktplaats worden toegezonden. Deze nota van inlichtingen maakt integraal onderdeel uit van deze offerteaanvraag. Telefonische vragen zullen NIET worden beantwoord. Technische vragen met betrekking tot het gebruik van de applicatie kunt u stellen via de 'Helpfunctie' rechtsboven in het menu. Beoordeling offertes: Nadat uw aanbod is geplaatst wordt uw offerte digitaal beoordeeld. Hieruit volgt een automatische sortering (ranking) van de hoogste naar de laagste kwaliteitscore. Binnen een groep met dezelfde kwaliteitsscore worden de biedingen gesorteerd van lage naar hoge prijzen. De CV's en biedingen van de Top 5 offertes worden na een verificatie op de eisen en wensen voorgelegd aan de opdrachtgever. Indien geen van de eerste kandidaten geschikt bevonden wordt, worden de CV’s en biedingen van de volgende 5 offertes in ranking voorgelegd aan de opdrachtgever. De geschiktheid van de kandidaat wordt door de opdrachtgever beoordeeld in een gesprek. In dit gesprek wordt de kandidaat individueel beoordeeld op ervaring, kennis, competenties, beeld en uitstraling. De opdrachtgever selecteert maximaal 5 kandidaten die voor een gesprek in aanmerking komen. De opdrachtgever bepaalt uiteindelijk welke kandidaat wordt ingehuurd.

 
De kandidaat beschikt over een relevant Academisch werk- en denkniveau met brede financieel-economische achtergrond, opgedaan door een combinatie van relevante opleiding(en) en werkervaring. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, plaats en het afstudeerjaar. Benoem ook in welke rol en in een concrete beschrijving hoe de gevraagde werkervaring is opgedaan.
 
De kandidaat heeft aantoonbaar tenminste 5 jaar relevante werkervaring in de rol van projectleider binnen een overheidsorganisatie. Benoem en beschrijf concreet een vergelijkbaar project/opdracht en de wijze waarop u dit project/programma heeft geleid. Benoem de naam van de organisatie.
 
De kandidaat heeft aantoonbaar een brede fiscale basiskennis en grondige en actuele kennis van de werkkostenregeling. Benoem en beschrijf concreet in uw toelichting waaruit blijlkt dat u aan deze eis voldoet. Mocht u daartoe relevante opleidingen gevolgd hebben, benoem dan de naam van het opleidingsinstituut, de plaats en het afstudeerjaar.
 
De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met het implementeren van de werkkostenregeling binnen een overheidsorganisatie. Geef een toelichting (beschrijving) hoe u denkt aan de gevraagde ervaring in de eis te voldoen.


Inhoudelijke CV wensen
40 % De kandidaat beschikt over grondige kennis van een provinciale organisatie en de processen. Benoem en beschrijf concreet in uw toelichting waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet. Mocht u daartoe relevante opleidingen gevolgd hebben, benoem dan de naam van het opleidingsinstituut, de plaats en het afstudeerjaar.
30 % De kandidaat beschikt over een aantoonbare pragmatische en flexibele instelling met betrekking tot de uitvoering van de werkzaamheden. Benoem en beschrijf concreet een vergelijkbare opdracht waaruit blijkt dat uw instelling van belang is geweest. Benoem de naam van de organisatie.
30 % De kandidaat in staat veranderingen te realiseren in samenwerking met andere disciplines. Benoem en beschrijf concreet een project/opdracht in uw toelichting waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet.


Planning
07-03-2014 00:00
11-03-2014 23:59
12-03-2014 23:59
17-03-2014 23:59
18-03-2014 00:00
31-03-2014 23:59
 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht