Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
002264
 
Opdracht
medewerker handhaving, 36 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2014-03-19 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving

Startdatum 01-04-2014
30-09-2014
36
8
1
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden?
6 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Het team Handhaving van de sector Sociale Zaken is op zoek naar een medewerker handhaving, tijdelijk voor   6 maanden, met mogelijkheid tot verlenging.


Algemene informatie
Het team Handhaving verricht fraude- en boeteonderzoeken en ondersteunt medewerkers van de gemeente en andere gemeenten in Friesland bij vermoedens van fraude. In verband met toename van de vraag naar ondersteuning is extra inzet nodig. De kandidaat zal eerst worden ingezet voor het uitvoeren van boeteonderzoeken. Als blijkt dat de kandidaat over de juiste competenties beschikt bestaat doorgroei naar een uitgebreider takenpakket tot de mogelijkheden.


Functieomschrijving
De medewerker handhaving verricht boete onderzoeken in gevallen waar klanten niet aan hun inlichtingenplicht hebben voldaan. Daarbij moet de verwijtbaarheid worden vastgesteld en onderzoek worden gedaan naar persoonlijke omstandigheden en dringende redenen.


Competenties
Nauwkeurig handelen, besluitvaardig handelen en resultaatgericht handelen.

Functie-eisen

-HBO opleidingsniveau

-kennis van relevante wet- en regelgeving

-in staat om zelfstandig een goed onderbouwd en juist besluit te nemen

-uitstekende gespreksvaardigheden, m.n. confronterende gesprekken


Tarief
Maximaal: € 40,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 4 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

afgeronde HBO opleiding
 
kennis van wet en regelgeving handhaving wwb en sociale zekerheid
 
goede gespreksvaardigheden en fraudealert
 
goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden en kan zakelijk objectief rapporteren


Inhoudelijke CV wensen
20 % HBO opleiding richting Sociaal Juridische Dienstverlening
30 % Ervaring met het voeren van confronterende gesprekken
50 % kennis van de Algemene Wet Bestuursrecht en de Wet werk en bijstand en overige relevante wetgeving


Planning
13-03-2014 00:00
17-03-2014 23:59
18-03-2014 23:59
19-03-2014 23:59
20-03-2014 00:00
28-03-2014 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht