Beschrijving
Startdatum 01-06-2014
31-03-2016
Ja, in overleg met 12 maanden
minimaal 32 uur per week verdeeld over 4 dagen
De Nationale Politie maakt gebruik van ruim 1000 locaties, verspreid over heel Nederland. Het grootste deel hiervan is in eigendom. Het Strategische Huisvestingsplan 2013 - 2025 geeft de beleidsuitgangspunten aan op welke wijze de Nationale Politie de komende periode gehuisvest wil worden. Een van de doelstellingen daarbij is om te komen tot flexibeler en efficiënter ruimtegebruik.
Ondersteunen van het afdelingshoofd Huisvesting bij het tot stand komen van het beleid voor de sectorportefeuill
Beoordelen en toetsen van inpassingsplannen
-Bepalen van de streefportefeuille
-Huisvestingsstrategie op-/bijstellen
-Opstellen en actualiseren huisvestingsbeleid
-Opstellen jaaranalyses
-Opstellen scenario berekeningen
-Benchmarking exploitatiegegevens intern/extern interpreteren
-Adivseren korpsleiding over huisvestingsvraagstukken
-Adviseren over huisvestingsinnovaties
-Nieuwe concepten (pilots) initiëren
-Kennisontwikkeling op het gebied van wet- en regelgeving organiseren
-Naleving van wet- en regelgeving borgen (onder andere beheren van milieuvergunningen).
Intern, waarbij onder andere te denken valt aan: aandachtsgebiedhouders, PDC huisvesting, beoordelingscommissie
Extern, waarbij te denken valt aan contact in de markt in verband met vakkennis en ontwikkeling.
Inzet in de lijn
-Minimaal erkende afgeronde HBO opleiding.
-Een afgeronde erkende HBO/WO opleiding op het gebied van vastgoedmanagement is een pré.
Minimaal 5 jaar relevante ervaring als projectleider opgedaan in de afgelopen 7 jaar.
-Minimaal 2 jaar aantoonbare kennis en ervaring van huisvestingsportefeuillemanagement in de afgelopen 5 jaar middels ervaring met investeren in, verhuren en exploiteren van vastgoed.
-Aantoonbare ervaring met het op hoofdlijnen sturen van (her-)ontwikkeling van projecten vanuit een financieel/commerciële invalshoek in de afgelopen 5 jaar.
-Aantoonbare relevante ervaring als projectleider binnen de overheid in de afgelopen 5 jaar is een pré.
-Aantoonbare relevante werkervaring met veranderprocessen op strategisch niveau bij grote organisaties (meer dan 1.000 medewerkers).
-Commerciële- en onderhandelingsvaardigheden
-Ondernemerschap
-Slagvaardig
-Analytisch
-Pragmatisch
-Resultaatgericht
-Samenwerkingsgericht
-Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden
Planning / Afspraken
Gesprek 1: Maandag 31 maart 2014: 09.00 - 10.00 Gesprek 2: Maandag 31 maart 2014: 10.00 - 11.00 Gesprek 3: Maandag 31 maart 2014: 11.00 - 12.00 Gesprek 4: Woensdag 2 april 2014: 14.00 - 15.00 Gesprek 5: Woensdag 2 april 2014: 15.00 - 16.00 Gesprek 6: Woensdag 2 april 2014: 16.00 - 17.00
28-03-2014
Tarief
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Beschikbaarheid
35 % Minimaal 5 jaar (± fulltime) relevante ervaring als projectleider binnen de overheid opgedaan in de afgelopen 7 jaar. Dit moet duidelijk vermeld staan in het CV van de kandidaat.
25 % Aantoonbare relevante werkervaring met veranderprocessen op strategisch niveau bij grote organisaties (meer dan 1.000 medewerkers). Dit moet duidelijk vermeld staan in het CV van de kandidaat. Ook de grootte van de organisatie dient specifiek vermeld te worden op het CV.
25 % Aantoonbare kennis en ervaring van huisvestingsportefeuillemanagement op het gebied van een niet-kantoor omgeving in de afgelopen 5 jaar.. Bij een niet-kantoor omgeving kan gedacht worden aan opleidings- en trainingscentra.
15 % Afgeronde erkende relevante HBO/WO opleiding op het gebied van vastgoedmanagement. Er dient een duidelijk leesbaar afschrift van het diploma te worden bijgevoegd.
Planning
14-03-2014 00:00
17-03-2014 17:00
18-03-2014 23:59
20-03-2014 16:00
24-03-2014 00:00
27-03-2014 23:59
|