Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
UT460
 
Opdracht
Adviseur Wonen, 24 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2014-03-21 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

 

Organisatie   Publicatiedatum 15-03-2014
Dienstverband 24 uur per week Aanvraagnummer  
Werk/denkniveau HBO Verloopdatum 21-03-2014 12:00
Aanvang 1 april 2014  
Duur tot 15 juli 2014

 


Opdracht
Als beleidsadviseur ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden, ontwikkelen en uitvoeren van woonbeleid. Je bent in staat de effectiviteit van het bestaande beleid te beoordelen en deze te actualiseren. Daarbij adviseer je het bestuur en de organisatie over het vakgebied en neem je deel aan diverse projecten en overlegverbanden. Je richt je onder meer op de volgende taken:
- Begeleiden van een onderzoek naar woonlasten
- Het standaardiseren van de gemeentelijke onderzoek en statistiekgegevens t.a.v. het beleidsveld wonen.
- Het maken van een nieuwe opzet voor het woonbeleid op de gemeentelijke website
- Het verbeteren en verdiepen van de gemeentelijke woningbouwprognoses.
- Het monitoren en in kaart brengen van de Novelle/Herziening Woningwet met een focus op de realisatie van sociale woningbouw
- Inzichtelijk maken van de woningbehoefte voor jongeren in Amersfoort en het maken van een plan van aanpak om daarin te voorzien.


De beleidsmedewerker Wonen maakt deel uit van het team Wonen van de afdeling Economie & Wonen, dienst Stedelijke Ontwikkeling en Beheer.


Gunningcriteria (weging)
-Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau, gericht op het vakgebied (35%)
-Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsadviseur Wonen (45%)
-Beschikbaar in de gevraagde periode, voor 24 uur per week (20%)

 

De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.


Competenties
Voor een goed functioneren is het belangrijk dat je een stevige persoonlijkheid bent en over de volgende competenties beschikt: samenwerken, resultaatgericht handelen (plannen), schrijfvaardigheid, analyseren/visie (schakelen tussen denkconcepten, signaleren trends) en relaties onderhouden (aanbrengen externe relaties).


Gedurende de selectiegesprekken bij de gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.


Benodigd aantal professionals
1.


CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.


Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 25 maart. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 24 maart bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht