Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ00846
 
Opdracht
Receptionist / Telefonist
 
Sluitingsdatum
2012-11-26 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

De afdeling Dienstverlening voert alle aan de gemeente opgedragen wettelijke taken uit die in direct (dienstverlenend) contact met de burgers tot stand komen.

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de klantvriendelijke ontvangst van bezoekers en de afhandeling van het telefoonverkeer.
Je zorgt voor een correcte afhandeling van alle bijbehorende taken en representeert de opdrachtgever.
Je hebt een uitstekende beheersing van de nederlandse taal (in woord en geschrift) en een gedegen kennis van Word en Excel.

Jouw taken zijn:
* Ontvangen en doorverwijzen van de bezoekers;
* Verwerken van telefoonverkeer;
* Verwerken van de post;
* Zorgdragen voor een representatieve receptieruimte;
* Het uitvoeren van diverse (lichte) administratieve werkzaamheden

Aanvraag gunningscriteria
In het bezit van een MBO diploma
Minimaal 5 jaar recente aantoonbare werkervaring als receptioniste / telefoniste
Ervaring met het computer aangestuurd telefoonsysteem Reality DX Siemens
Kandidaat dient eerder bij een Gemeente te hebben gewerkt.
Kandidaat dient flexibel inzetbaar te zijn.
De uren kunnen varieren van 0-16 uur per week.

De werkdagen worden in overleg ingevuld.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht