Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
002250
 
Opdracht
Arbo Adviseur voor digitale RIE
 
Sluitingsdatum
2014-04-09 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving

Startdatum 12-05-2014
31-12-2016
0
0
2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden?
2 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.




De provincie is specifiek voor het cluster Werk en Gezondheid op zoek naar een tijdelijke Arbo Adviseur voor het begeleiden en uitvoeren van de Risico Inventarisatie en Evaluatie (RIE) met behulp van de digitale RIE tools.

De opdracht wordt uitgevoerd in 75 dagen verdeeld over de jaren 2014 t/m 2016.


Uitvoeringstaken 2014 (ongeveer 35 dagen):
-
samenstellen vragenlijsten per organisatieonderdeel (18 Kantoor Risico Inventarisatie en Evaluatie, 1 Beleids Risico Inventarisatie en Evaluatie voor het concern, 1 Facilitaire Risico Inventarisatie en Evaluatie voor het concern en 3 Risico Inventarisatie en Evaluatie voor buitendienst afdelingen);

-uitvoeren van Beleids Risico Inventarisatie en Evaluatie voor het concern;

-uitvoeren Facilitaire Risico Inventarisatie en Evaluatie voor het concern.


Uitvoeringstaken 2015 (ongeveer 18 dagen) en 2016 (ongeveer 17 dagen):

-uitvoeren overige Risico Inventarisatie en Evaluatie.

Bij alle Risico Inventarisatie en Evaluatie trajecten behoort ook:

-opstellen van een concept plan van aanpak en dit bespreken met de verantwoordelijke manager zodat deze een definitief plan van aanpak in procedure kan brengen;

-zorgdragen voor het toetsen van de RIE en het plan van aanpak door een gecertificeerd kerndeskundige;

-afstemming houden met de OR tijdens het proces in het voortraject (opstellen vragenlijst en inrichten tool);

-begeleiden van de verantwoordelijke manager in de afstemming met de OR, tijdens de uitvoeringsfase.


Functie-eisen en competentieprofiel:

-De kandidaat moet direct aan de slag kunnen, het is geen inwerkklus;

-De kandidaat beschikt minimaal over een relevant HBO diploma, met kennis en ervaring van arbeidsomstandigheden;

-De kandidaat heeft ruime ervaring opgedaan in de functie van Arbo-/adviseur met het uitvoeren van digitale Risico Inventarisatie en Evaluatie trajecten (Arbeidsomstandighedenbeleid);

-De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring opgedaan met betrekking tot digitale RIE’s, zowel in de voorbereidende fase als ook in de uitvoering;

-De kandidaat is resultaatgericht, samenwerkingsgericht en een goede planner;

-De kandidaat beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.


Tarief
Minimaal: € 70,00
Maximaal: € 80,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting. Op straffe van uitsluiting is het niet toegestaan om andere dan de daarvoor aangewezen functionarissen te benaderen over de aanbesteding. Inhoudelijke vragen omtrent deze offerteaanvraag kunnen UITSLUITEND via het systeem worden gesteld. De antwoorden op deze vragen zullen middels een nota van inlichtingen aan alle partijen in de marktplaats worden toegezonden. Deze nota van inlichtingen maakt integraal onderdeel uit van deze offerteaanvraag. Telefonische vragen zullen NIET worden beantwoord. Technische vragen met betrekking tot het gebruik van de applicatie kunt u stellen via de 'Helpfunctie' rechtsboven in het menu. Beoordeling offertes: Nadat uw aanbod is geplaatst wordt uw offerte digitaal beoordeeld. Hieruit volgt een automatische sortering (ranking) van de hoogste naar de laagste kwaliteitscore. Binnen een groep met dezelfde kwaliteitsscore worden de biedingen gesorteerd van lage naar hoge prijzen. De CV's en biedingen van de Top 5 offertes worden na een verificatie op de eisen en wensen voorgelegd aan de opdrachtgever. Indien geen van de eerste kandidaten geschikt bevonden wordt, worden de CV’s en biedingen van de volgende 5 offertes in ranking voorgelegd aan de opdrachtgever. De geschiktheid van de kandidaat wordt door de opdrachtgever beoordeeld in een gesprek. In dit gesprek wordt de kandidaat individueel beoordeeld op ervaring, kennis, competenties, beeld en uitstraling. De opdrachtgever selecteert maximaal 5 kandidaten die voor een gesprek in aanmerking komen. De opdrachtgever bepaalt uiteindelijk welke kandidaat wordt ingehuurd.

 
De kandidaat beschikt tenminste over een afgeronde HBO-opleiding in de richting Arbeidsomstandigheden of vergelijkbaar. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.
 
De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 5 jaar recente werkervaring opgedaan in de functie van Arbo Adviseur. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting waaruit blijkt dat u aan deze eis voldoet.
 
De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 2 jaar recente werkervaring opgedaan met digitale RIE's, zowel in de voorbereidende fase als ook in de uitvoering. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting waaruit blijkt dat u aan deze eis voldoet.
 
De kandidaat kan doortastend en krachtig communicatief optreden richting de organisatie voor wat betreft het onderwerp arbeidsomstandigheden én is in staat om draagvlak te creëren voor het arbeidsomstandighedenbeleid binnen de organisatie. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) een vergelijkbare opdracht waaruit blijkt dat, en op welke wijze, uw persoonlijkheidsprofiel van belang is geweest. Geef daarbij een referentie waar (onder andere) gevraagde ervaring is opgedaan, met de naam van de organisatie en de contactpersoon.


Inhoudelijke CV wensen
20 % De kandidaat beschikt over een aanvullend diploma of certificaat als kerndeskundige. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats en het afstudeerjaar.
40 % De kandidaat heeft in de afgelopen vijf jaren vergelijkbare functies en/of opdrachten ingevuld voor een (semi) overheidsorganisatie. Geef een toelichting (beschrijving) hoe u denkt aan de gevraagde ervaring in deze wens te voldoen. Benoem de naam van de (semi) overheidsorganisatie.
20 % De kandidaat heeft in de afgelopen vijf jaren relevante ervaring opgedaan met afstemming houden/overleg voeren met de ondernemingsraad. Geef een toelichting (beschrijving) hoe u denkt aan de gevraagde ervaring in deze wens te voldoen. Benoem de naam van de organisatie.
20 % De kandidaat beschikt over uitstekende vaardigheden op het gebied van plannen en organiseren. Geef een concrete beschrijving van een vergelijkbare opdracht waaruit blijkt dat u aan de gevraagde competentie in deze wens voldoet.


Planning
19-03-2014 00:00
26-03-2014 23:59
27-03-2014 23:59 
09-04-2014 23:59
10-04-2014 00:00
11-05-2014 23:59
 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht