Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
7-4-2014 |
Einddatum |
7-8-2014 |
Optie tot verlenging |
2 * 2 maanden |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Bevalling / zwangerschap |
De afdeling Ondersteuning bestaat uit de teams Beheer en Uitvoering en Advies & Control. Voor het team beheer en uitvoering zijn wij op zoek naar een tijdelijke:
BRP-specialist
(0,4 fte, 16 uur per week), voor de duur van 4 maanden, met een mogelijke verlenging van 2 * 2 maanden.
Wat houdt de functie in?
-Naturalisatie: informatie verstrekken over de procedure en het in behandeling nemen van aanvragen
-Adresonderzoek uitvoeren: uitvoeren van het complete proces van melding tot de afsluiting van het onderzoek;
-Kwaliteitscontrole: inhoudelijk de kwaliteit van de basisregistratie personen (BRP) controleren aan de hand van wekelijkse controlelijsten en de maandelijkse kwaliteitsmonitor. En indien nodig persoonslijsten herstellen/corrigeren.
-daarnaast kunnen functioneren als vraagbaak voor de Frontoffice;
-Berichtenverkeer: de voortgang van het berichtenverkeer monitoren en indien nodig actie uitzetten bij applicatiebeheer;
Aanvraag gunningscriteria
|
• Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen de gemeentelijke overheid |
 |
|
• Aantoonbare afgeronde opleiding op HBO niveau |
 |
|
• Afgeronde opleiding tot GBA-specialist (BRP-specialist) |
 |
|
• Heeft uitgebreide kennis van GBA en BRP, Burgerlijke Stand, Internationaal Privaatrecht en Nationaliteitswetgeving |
 |
|
• Ervaring met de applicatie Key2Burgerzaken. |
 |
5 |
kandidaat moet beschikken over een geldige verklaring omtrent het gedrag (VOG) |
 |
|
het cv dient voorzien te zijn van 2 referenties ( naam referent, organisatie, en telefoonnr) |
 |
|
|
|
|
|
|