Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
7-4-2014 |
Einddatum |
1-1-2015 |
Optie tot verlenging |
ja |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Wat zijn je taken ?
-Samen met de medewerkers van een team het opstellen van een PDC op basis van het vastgestelde format.
-De concept PDC bespreken met een delegatie van de afnemers en eventuele opmerkingen en wensen verwerken tot een definitieve PDC.
-Het verzamelen van ken- en stuurgetallen voor de opgenomen producten en diensten.
-De uitwerking van de PDC bespreken met collega’s vanuit de gemeente Roosendaal en waar nodig afstemmen met de collega’s van BERM ICT.
-Samen met de medewerkers van een team een voorstel aan de stuurgroep uitwerken voor digitale ontsluiting van de producten en diensten.
-Implementeren van de PDC in de organisatie en ondersteunen van de nieuwe werkwijze binnen de afdeling Bedrijfsvoering.
-Een uitwerking opstellen t.b.v. het borgen van PDC afspraken tussen Bedrijfsvoering en hun afnemers.
Wie zoeken wij ?
Wij denken aan iemand met een HBO niveau werk- en denkniveau (opleidingsrichting Bedrijfskunde of gelijkwaardig). Kennis van een gemeentelijk organisatie en de producten/diensten die zij biedt is van groot belang. Je bent in staat deze SMART te maken. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift . Je bent sociaal vaardig waardoor je ongeacht de gesprekspartner(s) je informatie kunt verkrijgen en afstemming kunt vinden. Je werkt gestructureerd en resultaatgericht met oog voor opdrachtgevers en afnemers om zo tot een gedragen eindproduct en succesvolle implementatie te komen.
Wat bieden wij?
Een veelzijdige functie met een uitdagend project en een grote mate van zelfstandigheid.
|