Beschrijving
|
|
Publicatiedatum |
28-03-2014 |
Dienstverband |
24 - 32 uur per week |
Aanvraagnummer |
|
Werk/denkniveau |
MBO+ |
Verloopdatum |
08-04-2014 14:00 |
Aanvang |
14 april 2014 |
|
Duur |
t/m 31 december 2014 (optie tot verlenging) |
Organisatie
De directie wordt gevoerd door de directeur/gemeentesecretaris en de directeur strategie en projecten. De organisatie bestaat uit tien overzichtelijke afdelingen. De managers vormen het ManagementBeraad. Het personeel van de gemeente heeft een transparante relatie met het gemeentebestuur en is zeer betrokken bij de samenleving, maakt er afspraken en komt deze ook na. Dienstverlening gaat verder dan veiligheid en gezonde financiën.
We denken mee met ‘onze klanten’ en zijn toekomstgericht. Integriteit staat bij werknemers van de gemeente hoog in het vaandel. Werknemers van de gemeente roesten niet vast in patronen, maar hebben een flexibele en oplossingsgerichte werkhouding.
Afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling (MO)
Bij de afdeling MO werken ruim 20 medewerkers die samen verantwoordelijk zijn voor beleid en uitvoering op een breed scala aan maatschappelijke thema's. De afdeling bestaat uit twee teams: Onderwijs, Jeugd en Sport en Werk, Inkomen en Zorg en het programmabureau transities sociaal domein.
In het programmabureau worden alle veranderingen in het sociaal domein, de 3 transities, in samenhang benaderd. De 3 transitie-projecten (Jeugdhulp, AWBZ/Wmo en Participatiewet) vormen de basis. In samenhang wordt gewerkt aan een (integrale) toegang en werkwijze. Daarnaast houdt het programmabureau zich bezig met thema’s op het gebied van bedrijfsvoering en interne organisatie (o.a. aanbesteding, inkoop, informatievoorziening, communicatie etc.)
MO is een dynamische afdeling die door haar nauwe relatie met de samenleving snel kan inspringen op veranderingen en waar het werk leuk en afwisselend is.
Opdracht
Het zwaartepunt van je takenpakket ligt op agendabeheer en ondersteuning van de programmamanager en de 3 projectleiders. Meer specifiek:
-telefoon en agendabeheer
-voorbereiding en verslaglegging van interne/externe projectgroepen en werkgroepen, inclusief uitzetten van acties en monitoren follow up
-opstellen/corrigeren/ afhandelen van memo’s, brieven, notities
Gunningscriteria (weging totaal 100%)
-Minimaal afgeronde opleiding op MBO 4 niveau (20%)
-Minimaal 3 jaar in de afgelopen 5 jaar ervaring als ondersteuner/projectassistent (30%)
-Minimaal 3 jaar in de afgelopen 5 jaar ervaring bij een overheids- of zorginstelling (20%)
-Goede beheersing MS Office (o.a. Outlook, Word, Excel, Powerpoint) (15%)
-Goede beheersing Postregistratiesysteem (5%)
-Goede beheersing Smartdocuments (5%)
-Goede beheersing Business Connect (5%)
Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
-Praktisch en resultaatgericht
-Oplossingsgericht en proactief
-Goed kunnen samenwerken en communiceren
-Flexibel en service gerichte instelling
-Stressbestendig
Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.
Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 6
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties
Werkdagen
De opdracht wordt in overleg ingevuld, waarbij voorkeur uitgaat naar aanwezigheid tijdens 4 dagen per week
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 15-04-2014. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 11-04-2014 om 10.00 uur bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.
|