Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
FL483
 
Opdracht
Beleidsmedewerker/Accountmanager werkgeverscontactteam
 
Sluitingsdatum
2014-04-22 11:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management, Financieel en administratie
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving

 

Organisatie   Publicatiedatum 15-04-2014
Dienstverband 16 tot 24 uur Aanvraagnummer  
Werk/denkniveau HBO Verloopdatum 22-04-2014 11:00
Aanvang z.s.m.  
Duur 1 mei t/m 31 december 2014

 

 

De directie wordt gevoerd door de directeur/ gemeentesecretaris en de directeur strategie en projecten. De organisatie bestaat uit tien overzichtelijke afdelingen. De managers vormen het ManagementBeraad. Het personeel van de gemeente heeft een transparante relatie met het gemeentebestuur en is zeer betrokken bij de samenleving, maakt er afspraken en komt deze ook na.

 

Dienstverlening gaat verder dan veiligheid en gezonde financiën. We denken mee met ‘onze klanten’ en zijn toekomstgericht. Integriteit staat bij werknemers van de gemeente hoog in het vaandel. Werknemers van de gemeente roesten niet vast in patronen, maar hebben een flexibele en oplossingsgerichte werkhouding.

 

Afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling (MO)
Bij de afdeling MO werken ruim 20 medewerkers die samen verantwoordelijk zijn voor beleid en uitvoering op een breed scala aan maatschappelijke thema's. De afdeling bestaat uit twee teams: Onderwijs/ Sport/ Jeugd en Welzijn/ Inkomen/ Zorg. Sinds 2013 is een dynamisch programmabureau voor de drie transities (AWBZ, Jeugd en Participatiewet) ingericht. Hierin wordt projectmatig de brede opgave voor het sociaal domein vormgegeven. MO wil een vooruitstrevende afdeling zijn die door haar nauwe relatie met de samenleving snel kan inspringen op veranderingen en waar het werk leuk en afwisselend is.

 

Opdracht
Wij op zoek naar een enthousiaste accountmanager / beleidsmedewerker die de dienstverlening op het gebied van de ‘P van People’ aan onze lokale en regionale ondernemers wil versterken. Als beleidsmedewerker en accountmanager ben je onderdeel van het lokale werkgeverscontactteam. Het team wordt gevormd door werkcoaches van Sociale zaken en accountmanagers van Economische zaken en zet op dit moment vooral in op vacaturematching. Samen met het team bouw je verder aan de dienstverlening en professionalisering richting werkgevers.

 

Je hebt daarnaast de opdracht om tot meerjarenafspraken en arrangementen met werkgevers en onderwijs te komen voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Je pakt dit projectmatig op of legt afspraken bijvoorbeeld vast in een overeenkomst. Je bent tevens betrokken bij de opzet van het regionale Werkbedrijf (SUWI) en weet de juiste verbinding te leggen naar het werkgeverscontactteam in.

 

Werkzaamheden
-Verder professionaliseren van het werkgeverscontactteam;
-Actueel houden en uitvoeren van het marktbewerkingsplan
-Maken en uitwerken van meerjarenafspraken / arrangementen met werkgevers/ onderwijs
-Opstarten en projectmatig uitvoeren van de meerjarenafspraken /arrangementen
-Opstellen van (meerjaren)overeenkomsten
-Het opzetten van een kerngroep met de lokale ondernemersvereniging en het onderwijs
-Enthousiasmeren van werkgevers over maatschappelijk verantwoord ondernemen
-Deelname aan de opzet van het regionale werkbedrijf /regionale overleggen
-Pro-actief contacten onderhouden met het werkgeverscontactteam;

 

Profiel/Compententies
Van de kandidaat verwachten wij:
-HBO+/WO werk- en denkniveau
-Aantoonbare ervaring in de commerciële arbeidsbemiddeling
-Aantoonbare ervaring met projectmanagement / projectmatig werken
-Aantoonbare ervaring op de beleidsterreinen Participatiewet / WWB
-Aantoonbare ervaring met werken binnen de overheid (werk en inkomen of economische zaken)
-Affiniteit met de arbeidsmarkt, economie en onderwijs
-Kennis van de arbeidsmarkt Flevoland en/of IJssel-Vecht is een pré
-Zelfstandig intern en extern kunnen opereren
-Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk

 

Wij zijn op zoek naar iemand die zich herkent in de eigenschappen: klantgericht, resultaatgericht, ondernemerschap, commercieel vermogen en organisatiesensitiviteit. Je moet goed kunnen samenwerken en communiceren zowel met de externe partners als interne collega’s en schrijven in heldere en begrijpelijke taal. Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.

 

Gunningscriteria (weging totaal 100%)

-Minimaal een afgeronde HBO-opleiding (20%)
-Aantoonbare ervaring met projectmanagement en projectmatig werken (15%)
-Aantoonbare ervaring als accountmanager en beleidsmedewerker (15%)
-Minimaal 5 jaar aantoonbare commerciële ervaring in de commerciële arbeidsbemiddeling (15%)
-Minimaal 5 jaar aantoonbare beleidservaring in een overheidsorganisatie in de afgelopen 10 jaar (15%)
-Tariefstelling tussen de € 65,- / € 75,- (20)%

 

Geef in het cv duidelijk aan of u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden gerangschikt op basis van de gunningscriteria. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.

 

Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 10.

 

Benodigd aantal professionals
1

 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

 

Werkdagen
De opdracht wordt in onderling overleg vervuld op 2-3 werkdagen. Flexibiliteit is daarbij gewenst.

 

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 29 april ’s middags. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen op 25 april 2014 voor 10:00 uur bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.

 

Overige informatie
ZZP-ers die reageren dienen in het bezit te zijn van een geldige VAR wuo of VAR dga. De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht