Je werkt zelfstandig aan klussen en opdrachten vanuit de provinciale organisatie en bent excellent in het begrijpen van bedrijfsvoeringsvragen en de vertaling ervan naar IT antwoorden. Je bent snel van begrip en vind snel je weg in een netwerk van opdrachtgevers, partners en medewerkers. Je netwerk en communicatieve vaardigheden onderscheiden je.
We zoeken een schaap met vijf poten, want naast uitstekende adviesvaardigheden ben je ook in staat om projecten te leiden en tot een goed en snel einde te brengen. Je bent flexibel en standvastig als de situatie daarom vraagt.
Functie eisen:
-Je beschikt minimaal over een afgeronde relevante HBO-opleiding, bij voorkeur Bedrijfskunde;
-Je hebt minimaal 5 jaar ervaring opgedaan als Informatie Adviseur in een IT omgeving;
-Je hebt ervaring met leidinggeven (projectleiding/team aansturing);
-Je hebt ruime ervaring met alle aspecten van bedrijfsvoering;
-Je hebt ervaring met werven van mensen en contracteren van bedrijven zodat het juiste team ontstaat voor de realisatie van een project;
-Je bent zakelijk ingesteld en tegelijk ook mensgericht;
-Je bent zeer klantgericht en in staat om in korte tijd duurzame relaties op te bouwen;
-Je beschikt over organisatiekennis en organisatiesensitiviteit.
Tarief
Minimaal: € 85,00
Maximaal: € 100,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting. Op straffe van uitsluiting is het niet toegestaan om andere dan de daarvoor aangewezen functionarissen te benaderen over de aanbesteding. Inhoudelijke vragen omtrent deze offerteaanvraag kunnen UITSLUITEND via het systeem worden gesteld. De antwoorden op deze vragen zullen middels een nota van inlichtingen aan alle partijen in de marktplaats worden toegezonden. Deze nota van inlichtingen maakt integraal onderdeel uit van deze offerteaanvraag. Telefonische vragen zullen NIET worden beantwoord. Technische vragen met betrekking tot het gebruik van de applicatie kunt u stellen via de 'Helpfunctie' rechtsboven in het menu. Beoordeling offertes: Nadat uw aanbod is geplaatst wordt uw offerte digitaal beoordeeld. Hieruit volgt een automatische sortering (ranking) van de hoogste naar de laagste kwaliteitscore. Binnen een groep met dezelfde kwaliteitsscore worden de biedingen gesorteerd van lage naar hoge prijzen. De CV's en biedingen van de Top 5 offertes worden na een verificatie op de eisen en wensen voorgelegd aan de opdrachtgever. Indien geen van de eerste kandidaten geschikt bevonden wordt, worden de CV’s en biedingen van de volgende 5 offertes in ranking voorgelegd aan de opdrachtgever. De geschiktheid van de kandidaat wordt door de opdrachtgever beoordeeld in een gesprek. In dit gesprek wordt de kandidaat individueel beoordeeld op ervaring, kennis, competenties, beeld en uitstraling. De opdrachtgever selecteert maximaal 5 kandidaten die voor een gesprek in aanmerking komen. De opdrachtgever bepaalt uiteindelijk welke kandidaat wordt ingehuurd. De overeenkomst is maandelijks opzegbaar. De 32 uur per week worden flexibel ingevuld.