Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
002879
 
Opdracht
medewerker handhaving, 36 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2014-04-25 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving

Startdatum

01-05-2014
31-12-2014
36
8
2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden?
3 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.




Het team Handhaving van de sector Sociale Zaken is op zoek naar een ervaren medewerker handhaving, tijdelijk vanaf 1 mei tot het eind van het jaar, met mogelijkheid tot verlenging.



Algemene informatie

Het team Handhaving verricht fraude- en boeteonderzoeken en ondersteunt medewerkers van de gemeente en andere gemeenten in bij vermoedens van fraude.

In verband met toename van de vraag naar ondersteuning is extra inzet nodig.



Functieomschrijving
De medewerker handhaving wordt ingezet voor het zelfstandig onderzoeken van fraudetips, het rapporteren en maken van besluiten over de beëindigingen en terugvorderingen die daaruit voortkomen, het doen van onaangekondigde huisbezoeken en het ondersteunen van collega’s bij gesprekken met klanten in de spreekkamer.



Competenties
Nauwkeurig handelen, besluitvaardig handelen en resultaatgericht handelen.



Functie-eisen
HBO opleidingsniveau

ruime ervaring als handhaver

kennis van relevante wet- en regelgeving

goede rapportagevaardigheden

in staat om zelfstandig een goed onderbouwd en juist besluit te nemen

uitstekende gespreksvaardigheden



Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Inhoudelijke CV eisen

U voegt een CV van maximaal 4 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
afgeronde HBO opleiding
 
kennis van wet- en regelgeving handhaving wwb en sociale zekerheid
 
goede gespreksvaardigheden en fraudealertheid
 
goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden en kan zakelijk objectief rapporteren
 
minimaal 2 jaar ervaring als medewerker handhaving



Inhoudelijke CV wensen
40 % HBO opleiding richting Sociaal Juridische Dienstverlening
40 % ervaring met het voeren van confronterende gesprekken
20 % kennis van de Algemene Wet Bestuursrecht en de Wet werk en bijstand en overige relevante wetgeving|


Planning
22-04-2014 00:00
24-04-2014 08:00
24-04-2014 23:59
25-04-2014 23:59
26-04-2014 00:00
30-04-2014 23:59
 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht