Beschrijving
Startdatum
01-05-2014
36
8
2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden?
3 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.
Het team Handhaving van de sector Sociale Zaken is op zoek naar een ervaren medewerker handhaving, tijdelijk vanaf 1 mei tot het eind van het jaar, met mogelijkheid tot verlenging.
Algemene informatie
Het team Handhaving verricht fraude- en boeteonderzoeken en ondersteunt medewerkers van de gemeente en andere gemeenten in bij vermoedens van fraude.
In verband met toename van de vraag naar ondersteuning is extra inzet nodig.
Functieomschrijving
De medewerker handhaving wordt ingezet voor het zelfstandig onderzoeken van fraudetips, het rapporteren en maken van besluiten over de beëindigingen en terugvorderingen die daaruit voortkomen, het doen van onaangekondigde huisbezoeken en het ondersteunen van collega’s bij gesprekken met klanten in de spreekkamer.
Competenties
Nauwkeurig handelen, besluitvaardig handelen en resultaatgericht handelen.
Functie-eisen
HBO opleidingsniveau
ruime ervaring als handhaver
kennis van relevante wet- en regelgeving
goede rapportagevaardigheden
in staat om zelfstandig een goed onderbouwd en juist besluit te nemen
uitstekende gespreksvaardigheden
Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
40 % HBO opleiding richting Sociaal Juridische Dienstverlening
40 % ervaring met het voeren van confronterende gesprekken
20 % kennis van de Algemene Wet Bestuursrecht en de Wet werk en bijstand en overige relevante wetgeving|
Planning
22-04-2014 00:00
24-04-2014 08:00
24-04-2014 23:59
25-04-2014 23:59
26-04-2014 00:00
30-04-2014 23:59
|