Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ06212
 
Opdracht
Medewerker Frontoffice, 20 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2014-04-29 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum 6-5-2014
Einddatum 6-6-2014
Optie tot verlenging Ja, in overleg
Aantal posities 1
Aanvraag reden Piekwerkzaamheden

 

 

Het takenpakket omvat allerlei werkzaamheden op het gebied van de burgerlijke stand, de gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (GBA), reisdocumenten en rijbewijzen en Verklaringen omtrent het gedrag.

- Je hebt minimaal een jaar ervaring opgedaan bij burgerzaken/publiekszaken bij een gemeente en hebt aantoonbare affiniteit met het vak burgerzaken/publiekszaken
- Je hebt een MBO werk- en denkniveau, bent communicatief vaardig, flexibel, nauwkeurig, resultaat- en klantgericht en gaat voor kwaliteit;
- Je vind het leuk om met mensen te werken;
- Je bent minimaal in bezit van het diploma Basisopleiding burgerzaken (BO-BZ) of BABZ ;
- Je werkt in een flexibel rooster en bent bereid om minimaal 1 avond in de week te werken.
 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal 1 jaar werkervaring in soortgelijke functie op een afdeling burger/publiekszaken bij een gemeente Ingeschakeld  
In het bezit van diploma BO-BZ Ingeschakeld  
In het bezit van diploma BABZ Niet ingeschakeld 5
bereid om minimaal 1 avond in de week te werken Ingeschakeld  
   

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht