Details opdracht
Vorige
Volgende
Terug naar overzicht
Referentienummer
REQ06212
Opdracht
Medewerker Frontoffice, 20 uur per wk
Sluitingsdatum
2014-04-29 18:00
Status
gesloten
Vakgebied
Provincie
Zuid-Holland
Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum
6-5-2014
Einddatum
6-6-2014
Optie tot verlenging
Ja, in overleg
Aantal posities
1
Aanvraag reden
Piekwerkzaamheden
Het takenpakket omvat allerlei werkzaamheden op het gebied van de burgerlijke stand, de gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (GBA), reisdocumenten en rijbewijzen en Verklaringen omtrent het gedrag.
- Je hebt minimaal een jaar ervaring opgedaan bij burgerzaken/publiekszaken bij een gemeente en hebt aantoonbare affiniteit met het vak burgerzaken/publiekszaken
- Je hebt een MBO werk- en denkniveau, bent communicatief vaardig, flexibel, nauwkeurig, resultaat- en klantgericht en gaat voor kwaliteit;
- Je vind het leuk om met mensen te werken;
- Je bent minimaal in bezit van het diploma Basisopleiding burgerzaken (BO-BZ) of BABZ ;
- Je werkt in een flexibel rooster en bent bereid om minimaal 1 avond in de week te werken.
Aanvraag gunningscriteria
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal 1 jaar werkervaring in soortgelijke functie op een afdeling burger/publiekszaken bij een gemeente
In het bezit van diploma BO-BZ
In het bezit van diploma BABZ
5
bereid om minimaal 1 avond in de week te werken
Type opdrachtgever
Gemeente
Vorige
Volgende
Terug naar overzicht