Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
19-5-2014 |
Einddatum |
31-7-2014 |
Optie tot verlenging |
Ja, in overleg |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Piekwerkzaamheden |
Wat wij vragen:
Jij inventariseert wensen en eisen van interne klanten op het gebied van ICT-dienstverlening en je concretiseert de rol van specifieke leveranciers hierin. Jij initieert en onderhoudt contacten met externe ICT-leveranciers en je maakt , samen met inkoop, afspraken over het niveau van dienstverlening. Deze afspraken leg je vast in een Service Level Agreement (SLA). Jij monitort en bewaakt lopende zaken rondom leveranciers en stelt zo nodig SLA’s bij.
Daarnaast verzamel en analyseer je rapportages van leveranciers over SLA’s. Je stelt periodieke rapportages op en adviseert het management proactief. Je werkt maatregelen uit naar protocollen en werkprocedures.
Kortom:
Jij bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening, door afspraken met leveranciers vast te leggen in SLA’s. Jij informeert het management van de status van SLA’s en geeft bruikbare adviezen over maatregelen. Je zet verbetertrajecten en acties uit. Tot slot analyseer en beoordeel je contractafspraken met leveranciers, en neemt maatregelen.
Wat vragen wij?
Je hebt een afgeronde HBO-opleiding op het gebied van automatisering, aangevuld met een post-hbo cursus op het gebied van commerciële vaardigheden. Je hebt meerdere jaren werkervaring. Je hebt kennis van ITIL processen, met name Service Level Management en Supplier Management. Daarnaast heb je kennis van ICT-systemen, applicaties, bedrijfsprocessen en klantprocessen in relatie tot de informatisering- en automatiseringsbehoefte.
Je beschikt over de volgende competenties:
- netwerken
- voortgangsbewaking
- resultaatgerichtheid
- kwaliteitsgerichtheid
Startdatum is zo snel mogelijk.
Het aantal uur per week is lastig aan te geven, Wij schatten in dat de werkzaamheden 36 uur bevatten. Dit kan per week variëren. Afrekening vindt plaats op werkelijk gemaakte uren en goedgekeurde uren.
|