Beschrijving
Startdatum
|
19 mei 2014
|
Einddatum
|
1 oktober 2014
|
Min. uurtarief
|
|
Max. uurtarief
|
|
Uren per week
|
28
|
Uren per dag
|
8
|
Optie tot verlenging
|
2 keer, 5 maanden
|
Wat houdt de functie in?
Kernteam
-Wekelijks overleg voorbereiden: agenda
-Actielijst: opstellen, acties uitzetten en bewaken
PD-overleg
-Deelname aan overleg als projectsecretaris
-Contactpersoon voor aannemer: coördineren van correspondentie tussen gemeente en aannemer
-Inkomende stukken laten registreren
-Verslag en actielijst overleg opstellen: acties uitzetten en bewaken
-Coördineren overleg tussen aannemer en gemeente
-Opbouwen dossier
-Beoordelen en toetsen stukken; uitzetten acties t.b.v. toetsing
Communicatie
-Websites beide garages bijhouden
-Overleg met communicatieadviseur (tweewekelijks)
-Opstellen en versturen bewonersbrieven
-(Deels) opstellen communicatieplan
-Overleg met omwonenden/klankbordgroep/belanghebbenden: contactpersoon, voorbereiden, verslag, informatiebijeenkomsten organiseren
-Aanspreekpunt voor externe partijen
Bestuurlijke besluitvorming
-Opstellen voortgangrapportages
-Stukken aan B&W en raad aanbieden
-Uitwerking moties: coördineren en uitwerken motie nadeelcompensatie (dossiervorming, overleg juridische zaken, bewoners/ondernemers)
-Overleg sturingsdriehoek: voorbereiden, stukken, verslag
-Overleg ambtelijk opdrachtgever: voorbereiden (agenda)
-Overleg VAG: voorbereiden (agenda)
Financiën
-Aanvragen verplichtingen, betalen facturen, verstrekken opdrachten Dossiervorming
-Invullen schema financiën (maandelijks)
-Budgetoverleg voorzitten met financieel adviseur en Witteveen+Bos (extern ingenieursbureau)
-Financieel overleg voorzitten met financieel adviseur, Witteveen+Bos en projectmanager (maandelijks)
-Bijhouden lijst verplichtingen en facturen project OR Lammermarkt
Externe contacten
-Contactpersoon tussen gemeente en externe: coördineren van correspondentie
-Procesoverleg voorzitten (wekelijks): afspraken maken over werkzaamheden, (aanvullende) opdrachten in relatie tot offerte
-Agendabeheer
-Input leveren voor wekelijkse projectupdate
De planning
Datum publicatie
|
2 mei 2014
|
Sluiting vragen
|
6 mei 2014
|
Beantwoording vragen
|
7 mei 2014
|
Sluiting opdracht
|
8 mei 2014
|
Gesprekken
|
15 mei 2014
|
Terugkoppeling
|
19 mei 2014
|
Eisen
-HBO- of WO-achtergrond.
-Minimaal 2 jaar ervaring en affiniteit met ondersteuning van project- of procesmanagement van stedelijke ontwikkeling.
Gunningscriteria
-Aanvullende opleiding project- of procesmanagement als aanvulling op HBO- of WO- achtergrond.
|
30%
|
-Kennis van en meerdere jaren ervaring met werken binnen een gemeentelijke organisatie/context (inclusief politieke belangen).
|
30%
|
-Gevoel voor verhoudingen en het omgaan met tegengestelde belangen.
|
10%
|
-Gedreven energieke persoonlijkheid, teamspeler.
|
10%
|
-Heeft een flexibele houding, kan snel schakelen en heeft een kritische grondhouding.
|
10%
|
-Organisatietalent en dienstverlenende instelling.
|
10%
|
|