Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2014-219
 
Opdracht
Projectsecretaris Parkeergarages, 28 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2014-05-08 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

 

Startdatum

19 mei 2014

Einddatum

1 oktober 2014

Min. uurtarief

 

Max. uurtarief

 

Uren per week

28

Uren per dag

8

Optie tot verlenging

2 keer, 5 maanden

 

 

Wat houdt de functie in?  

Kernteam 
-Wekelijks overleg voorbereiden: agenda

-Actielijst: opstellen, acties uitzetten en bewaken


PD-overleg 
-Deelname aan overleg als projectsecretaris
-Contactpersoon voor aannemer: coördineren van correspondentie tussen gemeente en aannemer
-Inkomende stukken laten registreren
-Verslag en actielijst overleg opstellen: acties uitzetten en bewaken
-Coördineren overleg tussen aannemer en gemeente
-Opbouwen dossier
-Beoordelen en toetsen stukken; uitzetten acties t.b.v. toetsing


Communicatie
-Websites beide garages bijhouden
-Overleg met communicatieadviseur (tweewekelijks)
-Opstellen en versturen bewonersbrieven
-(Deels) opstellen communicatieplan
-Overleg met omwonenden/klankbordgroep/belanghebbenden: contactpersoon, voorbereiden, verslag, informatiebijeenkomsten organiseren
-Aanspreekpunt voor externe partijen


Bestuurlijke besluitvorming
-Opstellen voortgangrapportages
-Stukken aan B&W en raad aanbieden
-Uitwerking moties: coördineren en uitwerken motie nadeelcompensatie (dossiervorming, overleg juridische zaken, bewoners/ondernemers)
-Overleg sturingsdriehoek: voorbereiden, stukken, verslag
-Overleg ambtelijk opdrachtgever: voorbereiden (agenda)
-Overleg VAG: voorbereiden (agenda)



Financiën
-Aanvragen verplichtingen, betalen facturen, verstrekken opdrachten Dossiervorming
-Invullen schema financiën (maandelijks)
-Budgetoverleg voorzitten met financieel adviseur en Witteveen+Bos (extern ingenieursbureau)
-Financieel overleg voorzitten met financieel adviseur, Witteveen+Bos en projectmanager (maandelijks)
-Bijhouden lijst verplichtingen en facturen project OR Lammermarkt



Externe contacten
-Contactpersoon tussen gemeente en externe: coördineren van correspondentie
-Procesoverleg voorzitten (wekelijks): afspraken maken over werkzaamheden, (aanvullende) opdrachten in relatie tot offerte
-Agendabeheer
-Input leveren voor wekelijkse projectupdate
 

De planning

Datum publicatie

2 mei 2014

Sluiting vragen

6 mei 2014

Beantwoording vragen

7 mei 2014

Sluiting opdracht

8 mei 2014

Gesprekken

15 mei 2014

Terugkoppeling

19 mei 2014

 

 

 

Eisen

-HBO- of WO-achtergrond.

-Minimaal 2 jaar ervaring en affiniteit met ondersteuning van project- of procesmanagement van stedelijke ontwikkeling.



Gunningscriteria

 

-Aanvullende opleiding project- of procesmanagement als aanvulling op HBO- of WO- achtergrond.

30%

-Kennis van en meerdere jaren ervaring met werken binnen een gemeentelijke organisatie/context (inclusief politieke belangen).

30%

-Gevoel voor verhoudingen en het omgaan met tegengestelde belangen.

10%

-Gedreven energieke persoonlijkheid, teamspeler.

10%

-Heeft een flexibele houding, kan snel schakelen en heeft een kritische grondhouding.

10%

-Organisatietalent en dienstverlenende instelling.

10%

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht