Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker uitkeringsadministratie, 36 ur per wk
 
Sluitingsdatum
2014-05-09 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Groningen
 
Beschrijving

Aanvang opdracht: 2-6-2014
Voltooiing opdracht: 31-12-2014
Optie verlenging: n.v.t.

Opdrachtomschrijving
De medewerker uitkeringsadministratie voert werkzaamheden uit binnen de afdeling diensten groep KCC 3e lijn,cluster Ondersteuning. Het KCC 3e lijn bestaat uit het team Inkomen, Zorg (bijzondere bijstand en Wmo), Ondersteuning, Werk, Leerplicht en Subsidieverlening. Het onderdeel Werk wordt uitgevoerd op het werkplein in Winsum. Daar worden ook de intakes voor Inkomen uitgevoerd. Het cluster Inkomen kent ook een fraudecontroleur. Als medewerker uitkeringsadministratie ben je verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van de uitkeringen WWB en de Bijzondere bijstand. Daarnaast houd je je bezig met het innen van ten onrechte ontvangen uitkeringen en het verhalen van alimentatie.
 
Wat ga je doen?
-Het verzorgen van de uitkeringsadministratie, waaronder het financieel-administratief verwerken en controleren van de uitkeringen;
-Het verwerken van mutatieformulieren.
-Het verwerken van de informatie uit de steekproef  mutaties
-Ondersteuning bij de debiteurenadministratie.
-Het maken en verwerken van (her)berekeningen;
-Het bewaken van de kwaliteit van de financiële administratie;
-Het informeren en adviseren van klanten;
-Inlezen en verwerken van GBA-mutaties


Kandidaatomschrijving
Functie-eisen
-mbo-werk- en denkniveau en ervaring als medewerker uitkeringsadministratie bij een gemeente;
-Ruime kennis van en ervaring met de applicaties EBB en Civision WIZ
-Kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van de WWB, re-integratie, bijzondere bijstand. •Kennis van en ervaring met Terugvordering en Verhaal, is een pre;
-Kennis van algemeen financieel-administratieve procedures en richtlijnen;
-Cijfermatig inzicht;
-Vaardigheid in het registreren, muteren en controleren van financiële gegevens;
-Ervaring in een soortgelijke functie;
-Kennis van relevante wet- en regelgeving;
-Accuraat en gestructureerd kunnen werken;
-Goede communicatieve vaardigheden;
-Klantgericht werken;
-Stressbestendigheid.
 

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Eisen
Bij deze opdracht zijn geen eisen geformuleerd.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 30%


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 60%


ruime ervaring
ruime ervaring als financieel-administratief medewerker
-minimaal 5 jaar ervaring als fin-adm medewerker
-financiele kennis en inzicht
Weging: 5%
 


ruime kennis van en ervaring met de applicaties
Veel kennis en ervaring met EBB en Civision WIZ
-kennis
-ervaring
Weging: 5%

 


Prijsstelling: €0 - €49 per uur
Vakgebied: Sociale zaken & Werkgelegenheid
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht