BESCHRIJVING FUNCTIE
Werkzaamheden van contractvormer: Het op- en samenstellen van o.a. de volgende contractuele documenten (inclusief bijlagen en overige bijkomende documenten):
• Selectie- en beoordelingsdocument (igv niet openbare aanbesteding) en/of Inschrijvingsdocument (igv openbare aanbesteding)
• DB+M-contract:
o Basisovereenkomst
o Vraagspecificatie deel Algemeen (optioneel)
o Vraagspecificatie deel Eisen/I
o Vraagspecificatie deel Proces/II
o Annexen
• Verzoek tot Wijziging
• Wijzigingsovereenkomst / Vaststellingsovereenkomst
• Contractbeheersplan
• Toetsplan
Deze werkzaamheden worden utigevoerd in samenwerking met het technisch team, het omgevingsteam en het team projectbeheersing. De functie vergt dus afstemming en overleg met diverse teams.
FUNCTIE EISEN
Door middel van een cv dient te worden aangegeven in de mate waarin de kandidaat beschikt over:
• Academisch werk- en denkniveau op het gebied van civiele techniek, technische bedrijfskunde- of bestuurskunde;
• kennis van de organisatie van Rijkswaterstaat, alsmede de binnen Rijkswaterstaat geldende regelgeving;
• kennis van IPM-werkwijze binnen Rijkswaterstaat;
• aantoonbare kennis en ervaring van/met D&C+M-contractvorm en bijbehorende documenten, met minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
COMPETENTIES
U voelt goed aan wat er in het project omgaat. U denkt flexibel, bent goed in informatieanalyse en hebt een enthousiaste en gestructureerde werkwijze. U werkt resultaat- en doelgericht, bewaakt de voortgang en stelt de juiste prioriteiten. U kunt innovatief handelen, goed plannen, organiseren en u hebt uw werk onder controle. U bent een uitstekende teamspeler en tot slot beschikt u over communicatieve vaardigheden, bent u sociaal vaardig, leergierig, nieuwsgierig, gemotiveerd en stimulerend.
Opdracht informatie