Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
23-6-2014 |
Einddatum |
22-8-2014 |
Optie tot verlenging |
Ja, in overleg |
|
32 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Ziekte |
Wat zijn jouw taken?
Je adviseert en ondersteunt de leidinggevenden bij de toepassing van het vastgestelde HRM-beleid en het bijbehorende instrumentarium. Tevens draag je bij aan het uitwerken van belangrijke HRM-thema’s. Je hebt binnen je functie specifieke aandachtsgebieden (bijvoorbeeld HR21 - functieboek). Het accent ligt op het gebied van medezeggenschap en het Sociaal Plan.
In het kader van de samenvoeging adviseer je een aantal kwartiermakers bij het vormgeven van de (fijn)structuur van de nieuwe organisatie. Ook ondersteun je een aantal projecten richting de samenvoeging, waaronder het plaatsingsproce.
Wie zoeken wij?
Je hebt een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur P&A of een vergelijkbare opleiding. Daarnaast heb je tenminste drie jaar ervaring in een brede P&O-advies functie, bij voorkeur binnen een gemeente. Kennis van de CAR-UWO en de WOR is belangrijk in deze functie.
Je bent sterk in het leiden van of ondersteunen bij projecten. Verder ben je gewend om jezelf snel een goede plek binnen de organisatie te geven en ga je actief op zoek naar informatie die je nodig hebt om je werk te doen. Natuurlijk zijn je communicatieve en sociale vaardigheden uitstekend. Je bent, kortom, een “stevig adviseur”.
Aanvraag gunningscriteria
|
Minimaal afgeronde HBO-opleiding P&A of vergelijkbaar. |
 |
|
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een brede P&O advies functie. |
 |
8 |
Ervaring met advisering aan de OR of kennis van de WOR |
 |
8 |
Ervaring met projectmatig werken dit dient per werkervaring aangegeven te worden. |
 |
8 |
Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente of overheid, in een vergelijkbare functie |
 |
|
Motivatie geschreven door de kandidaat waaruit de communicatieve- en sociale vaardigheden blijken |
 |
|
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden |
 |
|
|
|
|
|
|