Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2014-170
 
Opdracht
medewerker uitkeringsadministratie, 8 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-06-29 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving

 

Startdatum

3 juli 2014

Einddatum

2 oktober 2014

Min. uurtarief

 

Max. uurtarief

€ 60,00

Uren per week

8

Uren per dag

8

Optie tot verlenging

4 keer, 3 maanden

 

 

De planning

 

Datum publicatie

25 juni 2014

Sluiting vragen

26 juni 2014

Beantwoording vragen

27 juni 2014

Sluiting opdracht

29 juni 2014

Gesprekken

8 juli 2014

Terugkoppeling

10 juli 2014

 

 

 

Medewerker uitkeringsadministratie (m/v)

8 uur per week op de donderdagen


Werkzaamheden:

Binnen het cluster financiën worden verschillende administraties gevoerd en beheerd. De medewerker uitkeringsadministratie verzorgt zelfstandig de uitkeringsadministratie ten behoeve van week- en maandbetalingen van uitkeringen in het kader van de WWB, IOAW, IOAZ, BB, minimaregelingen, Bbz, vergoedingen en facturen participatie. De medewerker controleert in dit kader de juistheid van de gegevens en daarmee het recht op uitkering en zorgt indien nodig voor vervolgacties. Tevens worden door de uitkeringsadministratie cliëntendossiers bijgewerkt aan de hand van diverse bestanden en de verwerking van beslagleggingen, bewindvoering, budgetbeheer en dergelijke. Er is veel contact met cliënten, collega’s, werkgevers en overige betrokken instanties.


Wie zoeken wij?

Wij zoeken een enthousiaste en flexibele medewerker met een accurate, financiële en klantgerichte instelling met een ruime ervaring (minimaal 3 jaar) in de uitvoering van de volledige uitkeringsadministratie. Ervaring met GWS is een must.

 


Eisen

-minimaal 3 jaar ervaring als zelfstandig uitkeringsadministrateur



Gunningscriteria

 

-minimaal 3 jaar ervaring als zelfstandig uitkeringsadministrateur

80%

-ruime ervaring met GWS

20%

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht