Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
15-7-2014 |
Einddatum |
1-3-2015 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
18 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
Aanvraag reden opmerkingen |
Is een combinatie aanvraag met REQ-13376, totaal 36 uur. de twee functies dienen door dezelfde persoon te worden ingevuld. De persoon dient tevens aan beide gekoppeld te worden. |
Aanvraag gunningscriteria
|
Opleidingsniveau zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel |
 |
2 |
Jaren werkervaring zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel |
 |
1 |
Ervaring in GWW sector (grond/weg/waterbouw) |
 |
1 |
Ervaring in publieke sector |
 |
1 |
Relevantie werkervaring zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel |
 |
2 |
Ervaring met projectmatig werken |
 |
1 |
|
|
|
|
Raming
-Afstemmen met de kostenadviseur over (wijzigingen van) de projectraming in relatie tot prognose
-Coördineren toetsingsproces raming (i.s.m. MPB)
Budget
-Opstellen budgetvoorstel in scopeformulier (i.s.m. MPB)
-Opstellen budgetreeks (kasreeks & verplichtingenreeks)
Werkelijke kosten
-Periodieke analyse op actuele werkelijke kosten/uitgaven en ATB (aanvraag tot bestelling)/bestellingen in relatie tot het budget
Prognose
-Afstemmen met de contractmanager over wijzigingen, nieuwe inkopen, verwachte kosten etc.
-Toetsen prognose aan budget; bij afwijking prognose van projectbudget bespreken mogelijke beheersmaatregelen met MPB/Projectmanager/ adviseur risicomanagement
-Indien nodig aanpassen prognose (in overleg met MPB/PM) en vastleggen in SAP; initiëren budgetmutatie
-Regelmatig overleg met IPM-rolhouders over te verwachten uitgaven in relatie tot huidige prognose / budget
-Afstemmen met adviseur planning en adviseur risicomanagement
Projectadministratie (SAP)
-Beheer projectstructuur in SAP (Work Breakdown Structure)
-Aanmaken ATB ’s voor inkopen > 15.000 euro
-Light- inkopen
-Afhandelen inkoopformulieren light-inkopen; toetsen, laten tekenen, versturen opdrachtbevestiging en accorderen factuur in workflow SAP
-Nakijken en laten accorderen maandelijks overzicht light-facturen door Projectmanager
Overig
Opstellen en beheer van uitgangspuntendocument
-Periodiek aanleveren financiële overzichten voor de voortgangsrapportage
-Steekproefsgewijs toetsen van de onderbouwing van PV’s(prestatieverklaring) van de contractmanager
-Goede registratie en archivering; zorg dragen voor ‘SAP op orde’
-Toetsen plannen IPM-rolhouders op de financiële paragraaf
|