Beschrijving
Aanvraagnummer
|
38
|
Aanvang
|
21 juli 2014
|
Duur
|
7 weken
|
Opleidingsniveau
|
MBO
|
Optie tot verlenging
|
1 maal 3 maanden
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
22
|
Verloopt op
|
09-07-2014 15:00
|
Opdracht
Het verrichten van baliewerkzaamheden bij de afdeling Publiekszaken, sectie Burgerzaken. Het innemen van aanvragen/aangiften m.b.t. reisdocumenten, rijbewijzen, verhuizingen, vestigingen buitenland, huisvestingsvergunningen, belanghebbenden parkeerkaarten, uittreksels en documenten uit de Basisregistratie Personen, aangifte geboorte en/of overlijden (burgerlijke stand) een dergelijke.
Informeert aanvragers over procedures en criteria, verstrekt formulieren, helpt bij het invullen van formulieren, neemt aanvragen in ontvangst en het verrichten van kasbetalingen.
Vereisten / knock-outcriteria
-Full-time beschikbaar , tevens op de donderdagavond openstelling van 17.00 tot 19.00 uur (22 uur p.w.)
-Minimaal MBO werk- en denkniveau
Gunningscriteria (weging)
-Minimaal 2 jaar ervaring met de werkzaamheden bij Burgerzaken (50%)
-Kennis en ervaring met het Centric softwarepakket Key2Burgerzaken (20%)
-Afgeronde opleiding BABZ (20%)
-Kennis van de wet Basisregistratie Persoonsgegevens (10%)
De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
-Resultaatgericht kunnen werken
-Zelfstandig en in teamverband kunnen werken
-Representatief voorkomen
-Kennis van werkzaamheden bij Burgerzaken
-Spreken van andere talen dan de Nederlandse (bijvoorbeeld Engels)
Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.
|