Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2014-169
 
Opdracht
Projectondersteuner plaatsingsprocedure, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-07-03 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Personeel en organistatie, Management support
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving

 

Startdatum 1 juli 2014
Einddatum 1 oktober 2014
Min. uurtarief  
Max. uurtarief € 85,00
Uren per week 36
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 6 keer, 2 maanden

 

De opdrachtomschrijving

Huidige situatie:
De gemeente is een reorganisatietraject gestart. Onderdeel van deze reorganisatie is een plaatsingsprocedure die betrekking heeft op alle medewerkers van de gemeente. Deze plaatsingsprocedure wordt begeleid door een plaatsingscommissie. Om dit proces op een ordentelijke wijze te faciliteren, ondersteunen en begeleiden is er een projectsecretariaat ingericht. Voor het projectsecretariaat van deze plaatsingsprocedure zoeken wij twee ervaren projectondersteuners die bij dit proces ondersteuning kunnen bieden.


Opdrachtomschrijving gevraagde dienstverlening:

De tijdelijke projectondersteuner plaatsingsprocedure krijgt onder andere als belangrijkste taken:
-Het voeren van het projectsecretariaat ten behoeve van de plaatsingsprocedure.
-Het bieden van ondersteuning aan het team P&O bij de inventarisatie van toekomstige formatie en bezetting. Het maken van een formatieplan is daar onderdeel van.
-Het maken van verslagen van de plaatsingsgesprekken, waarbij ervaring met criteriumgericht interviewen (STAR-methode), competentiemanagement, Algemene Wet Bestuursrecht (AWB) en Sociale plannen een absolute ‘must’ is.
-Het bieden van ondersteuning, aan het team P&O, bij het opstellen van de ten behoeve van de plaatsingsprocedure benodigde documenten (gespreksverslagen, brieven aan kandidaten etc.).
-Het coördineren van de plaatsingsprocedure. Het verwerken van verslagen, het plannen van gesprekken, uitnodigen medewerkers, verslaglegging en het opstellen van (tussentijdse) rapportages ten behoeve van projectleider en commissieleden.


De kandidaatomschrijving

De gemeente  zoekt op tijdelijke basis twee projectondersteuners die P&O ondersteuning kunnen bieden tijdens het plaatsingsproces binnen de gemeentelijke organisatie. De projectondersteuners zullen naast het voeren van een projectsecretariaat ten behoeve van de plaatsingsprocedure ook ondersteuning moeten bieden bij de plaatsingsgesprekken in de vorm van verslaglegging van de gesprekken. Hiervoor is ervaring met competentiemanagement en het criteriumgericht interview (STAR-methode) essentieel. Ook verwachten wij ruime ervaring van de kandidaat waar het gaat om het selecteren van kandidaten op basis van gevraagde competenties. Als Projectondersteuner plaatsingsprocedure bent u mede verantwoordelijk voor de coördinatie van de plaatsingsprocedure. Hieronder wordt verstaan het verwerken van belangstellingsformulieren, planning gesprekken, uitnodigen medewerkers, planning en verwerking van de verslaglegging, het opstellen van (tussentijdse rapportages) ten behoeve van de projectleider en de commissieleden en het komen tot een concept plaatsingsplan. Tevens zal de projectondersteuner zich bezighouden met de ondersteuning van het team P&O waar het gaat om inventarisatie toekomstige formatie en bezetting, waardoor ervaring met het maken een plaatsingsplan van groot belang is.


De planning

 

Datum publicatie 30 juni 2014
Sluiting vragen 1 juli 2014
Beantwoording vragen 2 juli 2014
Sluiting opdracht 3 juli 2014
Gesprekken 7 juli 2014
Terugkoppeling 8 juli 2014

 

 

Eisen

-Bent u leverancier dan dient u over een G-Rekening* of NEN Certificaat* te beschikken. Bent u ZZP’er dan beschikt u over een VAR Verklaring WUO of DGA 2014 en uittreksel handelsregister. Zonder deze gegevens nemen wij uw -ieding niet in behandeling.

-Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding, kopie diploma bijvoegen.

-Je hebt, aantoonbaar in CV, ervaring met het werken als projectondersteuner in een reorganisatietraject binnen de (gemeentelijke ) overheid.

-Je hebt, aantoonbaar in CV, ervaring met het coördineren van werkzaamheden binnen een projectbureau.

-Je hebt, aantoonbaar in CV, ervaring met het maken van gespreksverslagen van sollicitatiegesprekken binnen de (gemeentelijke) overheid.



Gunningscriteria

 

-Je hebt, aantoonbaar in CV, minimaal 5 jaar projectervaring vanuit de discipline P&O met reorganisatietrajecten in een (gemeentelijke) overheidsorganisatie.

30%

-Je hebt, aantoonbaar in CV, ervaring met het selecteren van mensen op basis van criteriumgericht interviewen (STAR-methode) binnen de (gemeentelijke) overheid.

30%

-Je hebt, aantoonbaar in CV, minimaal 5 jaar ervaring op P&O gebied binnen de gemeentelijke overheid.

20%

-Je hebt, aantoonbaar in CV, minimaal 5 jaar ervaring met het maken van gespreksverslagen van sollicitatiegesprekken binnen de (gemeentelijke) overheid.

10%

-Je hebt, aantoonbaar in CV, ervaring met Algemene Wet Bestuursrecht (AWB) in relatie met Sociale plannen binnen een (gemeentelijke) overheidsorganisatie.

10%

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht