Beschrijving
Aanvraagnummer
|
43
|
Aanvang
|
21 juli 2014
|
Duur
|
tot 1-1-2015
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
2 maal 3 maanden
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
36
|
Verloopt op
|
13-07-2014 23:59
|
Toekomstvisie
Er ligt een toekomstvisie voor 2025, die inzet op het continueren van de vitale stad die we nu zijn. Die toekomstvisie, samen met het Masterplan en het Meerjaren-investeringsplan, moet ervoor zorgen dat de gemeente een aantrekkelijke stad blijft. Een stad met een gezonde financiële basis, waar het prettig wonen, werken en recreëren is. Daar hoort een organisatie bij, die succesvol met die dynamiek en ontwikkelingen om kan gaan en klaar is voor de toekomst. Om die toekomstgerichte organisatie te worden, wordt gewerkt aan een diepgaande organisatieontwikkeling.
De afdeling Werk, Zorg en In komen (WZI)
De afdeling Werk, Zorg en Inkomen biedt dienstverlening op het gebied van reïntegratie, werk en zorg voor de inwoners. De afdeling Werk, Zorg en Inkomen bestaat uit een vijftal teams, t.w. Beleid & Implementatie, Zorg en Inkomen, Werk en Inkomen, Handhaving en Bedrijfsbureau. Deze teams worden aangestuurd door een teammanager. De afdeling wordt aangestuurd door het afdelingshoofd.
Opdracht
Wij zijn op zoek naar een ervaren klantmanager, die zelfstandig de relaties beheert met klanten met zwaardere en/of meervoudige problematiek. De eerste hoofdtaak is het realiseren van uitstroom en sociale activering, waarbij de klantmanager zelf activiteiten ontplooit of derden inschakelt. Deze activiteiten bestaan o.a. uit: het uitvoeren van reïntegratie-en activeringstrajecten, bemiddeling en plaatsen; het regisseren en monitoren van trajectuitvoering door derden; het ontwikkelen en onderhouden van netwerken; het initiëren en (mede) ontwikkelen van nieuwe producten en werkmethodieken. De tweede hoofdtaak is de effectieve en rechtmatige verstrekking van uitkeringen, waarin niet alleen alle aspecten van de uitkeringsprocedure worden uitgevoerd, maar de klantmanager ook participeert in projecten waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling m.b.t. de WWB.
Gunningscriteria (weging)
-Een relevante afgeronde HBO-opleiding (50)
-Diploma JKGSD (20)
-Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar in een soortgelijke functie (25)
-Aantoonbare kennis op het gebied van inkomen, arbeidsintegratie, belastingwetgeving, psychosociale hulpverlening (5)
De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uur tarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
-uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden
-initiatiefrijk en kunnen improviseren
-een netwerk kunnen opbouwen en onderhouden
-zelfsturend vermogen
-is in staat de samenhang te zien
Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden
|