Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
52
 
Opdracht
Casemanager Vergunningen, 16 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-07-25 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

 

Aanvraagnummer

52

Aanvang

1 augustus 2014

Duur

5 maanden (mogelijk met optie tot verlening)

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

0 maal 0 maanden

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

16

Verloopt op

25-07-2014 12:00


 

De afdeling Publiekszaken (PU) vormt de ingang en toegang voor onze inwoners, bedrijven en instellingen tot diverse overheidsdiensten. De hoofdtaken zijn:

-1e lijn: post, telefoon, receptie, balie, internet en archief

-2e lijn: vergunningverlening, burgerlijke stand, leerlingenvervoer

-3e lijn: beheer basisadministraties

-Beleid: dienstverlening organisatiebreed, projecten op gebied van dienstverlening

-Veiligheid, toezicht en handhaving


De afdeling PU bestaat uit het team Klant Contact Centrum (KCC) - gemeentewinkel, het team Vergunningen, het team Veiligheid, Toezicht en Handhaving, het team Basisregistraties en het team Post & Archief.  Inclusief afdelingshoofd en de collega’s van Afdelingsondersteuning omvat de afdeling in totaal 99 medewerkers.

 

Opdracht
Binnen het team Vergunningen is behoefte aan een casemanager die inhoudelijk ondersteuning biedt aan de bouwplantoetsers. Hij/zij toetst grote aanvragen omgevingsbeheer aan het bestemmingsplan, de welstandsnota en bouwregelgeving. De casemanager wint adviezen in over milieu, monumenten, welstand, (bouw)constructies en brandveiligheid en stelt adviezen/beschikkingen op over het wel of niet verlenen van een vergunning omgevingsbeheer. Indien het aantal vergunningen terugloopt, geldt een opzegtermijn van 1 maand.

 

Gunningscriteria (weging).  Zie ook ‘’Beknopte Handleiding Gunningscriteria’’ in dit document.

-Minimaal een afgeronde HBO opleiding Bouwkunde (40%).

-Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als casemanager bij een gemeentelijke organisatie (50%).

-Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van cultureel erfgoed en monumentenzorg (10%).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

 

Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:

-analytisch vermogen;

-klantgerichtheid;

-kwaliteitsgerichtheid.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht