Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ07737
 
Opdracht
Klantmanager Schuldhulpverlening, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-07-24 11:34
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum 1-9-2014
Einddatum 31-12-2014
Optie tot verlenging ja
36
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging
Aanvraag reden opmerkingen Tijdelijke andere werkzaamheden zittende klantmanager

 

Als klantmanager schuldhulpverlening heb je een breed takenpakket. Jouw hoofdwerkzaamheden zijn het behandelen van aanvragen schuldhulpverlening voor burgers van Breda en samenwerkende gemeenten.  Jouw werkgebied zal vooral de gemeente Breda zijn.

 

Het behandelen van aanvragen omvat onder andere de volgende taken:

-Het voeren van een intakegesprek op huisbezoek;

-Het plegen van crisisinterventies;

-Het in kaart brengen van de schuldenproblematiek inclusief achterliggende problematiek;

-Het integraal afwikkelen van aanvragen aan de hand van een plan van aanpak;

-Het leveren van een aantoonbare bijdrage aan het optimaliseren van de relevante processen.

 

 

We zijn op zoek naar een ervaren klantmanager schuldhulpverlening om een periode van zwangerschapsverlof op te vangen. Je bent daarom direct inzetbaar als klantmanager schuldhulpverlening. Je beschikt dus over een HBO-opleiding in Sociaal- Juridische of sociale richting en je hebt affiniteit, kennis en recente ervaring in de schuldhulpverlening. Daarnaast kennen Allegro en Office voor jou geen geheimen en ben je op de hoogte van gedragscodes en modules van de NVVK.

 

Het is een pre als je beschikt over de opleiding Wft basis en Wft consumptief krediet. Wanneer je deze niet hebt dient er een bereidheid te zijn deze te behalen. De KWB kan deze opleiding faciliteren de kosten hiervoor zullen gedragen moeten worden door de opdrachtnemer.

 

Je beschikt over de volgende competenties: klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, samenwerken, besluitvaardigheid, probleemanalyse, overtuigingskracht, mondelinge communicatie en initiatief. Daarnaast moet je voor indiensttreding een Verklaring omtrent gedrag kunnen overleggen.

 

Kandidaat dient te beschikken over rijbewijs en auto t.b.v. het afleggen van de huisbezoeken.

 

Kandidaat dient te beschikken over recente werkervaring in de gevraagde functie en de kandidaat dient ervaring te hebben met het werken in Allegro.  Profielen van kandidaten zonder de gevraagde kennis en ervaring zullen niet in behandeling genomen worden.

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht