Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
21-7-2014 |
Einddatum |
1-9-2014 |
Optie tot verlenging |
nee |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vakantie / verlof |
Functie omschrijving
Als klantmanager ben je dé contactpersoon voor de klant, als een spin in het web. Dit levert voor de klant op dat hij de dienstverlening als één geheel ervaart. Je informeert cliënten over de mogelijkheden van scholing, werk en uitkering, beoordeelt het recht op uitkering (WWB en IOAW) en stelt een eerste re-integratieplan naar een (waar mogelijk reguliere) baan, al dan niet via scholing of andere begeleidingstrajecten. Je zorgt na toekenning van een uitkeringsrecht voor een warme overdracht naar je collega’s van een multifunctioneel team.
Je zorgt voor het onderhouden van informatie in de beschikbare systemen en onderhoudt een goed contact met je relevante netwerk. Je neemt je verantwoordelijkheid, je ondersteunt je collega’s die te nemen en spreekt ze waar nodig aan op hun eigen verantwoordelijkheid.
Eisen
Relevante HBO-opleiding en werkervaring in een contactfunctie binnen het werkterrein van de gemeentelijke Sociale Zekerheid. Kennis van GWS4All en Suite4wiz is gewenst. De benodigde competenties zijn tenminste samenwerken, resultaatgericht, klantgericht, marktgericht, initiatief, voortgangsbewaking.
|
|