Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
1-8-2014 |
Einddatum |
22-8-2014 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
18 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
De opdracht:
De gemeente is recent overgegaan op een nieuw belastingen/inningensysteem. Daarom zijn wij voor in totaal 9 werkdagen, eventueel verspreid over meerdere weken, op zoek naar een allround medewerk(st)er op het gebied van belastingen/inningen en kwijtscheldingen. Deze medewerk(st)er moet zelfstandig kunnen werken en ook zeer ervaren zijn met Gouw 5. “Productie maken” is het primaire doel. Maar ook hechten wij er belang aan dat hij/zij onze medewerkers kan voorzien van praktische tips en trucs met betrekking tot het werken met ander gemeenten (ervaring delen).
De werkzaamheden bestaan uit:
- verwerken van de dagafschriften;
- uitvoeren van mutatiewerkzaamheden (subject/objectniveau) en/of het controleren hiervan;
- controlelijsten kunnen genereren;
- genereren van uitspraken inzake de rioolheffing, afvalstoffenheffing, toeristenbelasting, forensenbelasting;
- genereren van aanslagen en verminderingsbrieven;
- afhandelen kwijtscheldingsverzoeken;
- evt. inlezen automatische incasso en begraafrechten;
- alle andere dagelijkse werkzaamheden.
Het maximumtarief voor deze functie bedraagt € 50,-. Aanbiedingen boven dit tarief worden niet in behandeling genomen.
Aanvraag gunningscriteria
|
Aantoonbare en actuele kennis van de gemeentelijke belastingen, invorderingen, kwijtscheldingen. |
 |
|
Aantoonbare kennis van het belasting/heffing en invorderingspakket Gouw 5 en hier zelfstandig in kunnen werken. Dit dient aangegeven te worden per werkervaring. |
 |
|
Minimaal 5 jaar relevante werkervaring |
 |
6 |
Het maximum tarief voor deze opdracht is € 50.00 |
 |
|
Minimaal afgeronde MBO opleiding |
 |
8 |
|
|
|
|
|