Beschrijving
Startdatum
|
18-8-2014
|
Einddatum
|
17-2-2015
|
Optie tot verlenging
|
ja
|
|
16
|
Aantal posities
|
1
|
Aanvraag reden
|
Vacatureruimte / vervanging
|
(Flexibel plm 16 tot 20 uur per week op tijdelijke basis)
In deze zeer veelzijdige functie verricht je werkzaamheden ten behoeve van raads- en commissievergaderingen, huwelijksvoltrekkingen, B&W- vergaderingen en officiële gebeurtenissen. Hierbij kun je denken aan het gereed maken van de ruimtes, ontvangen van gasten, verzorgen van de catering, plaatsen van geluidsapparatuur, toezicht houden, e.d. Na deze gebeurtenissen zorg je er voor dat de ruimtes weer in orde zijn en sluit je bij avondvergaderingen na een inspectieronde het gebouw af. Ook zorg je er voor dat het in en rond het gemeentehuis altijd netjes is.
Je draagt zorg voor de dagelijkse catering in het gemeentehuis en verzorg je wanneer nodig de lunches. Je verzorgt de interne post en de verzending van uitgaande post. Ook bezorg je poststukken bij raads- en commissieleden. Kopieerwerkzaamheden is ook een van jouw taken. Verder houd je je bezig met huishoudelijke taken en verricht je kleine onderhoudswerkzaamheden.
Je bent een duizendpoot en weet van aanpakken. Je bent klantvriendelijk en dienstverlenend ingesteld. Als gastheer ben je in staat om personen en gezelschappen op gepaste wijze te ontvangen en te begeleiden. Je bent communicatief vaardig, flexibel en in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Verder vind je het niet erg om ook buiten de reguliere tijden te werken en is enig technisch inzicht een pre.
Wonen in of in de directe omgeving van de gemeente is een vereiste.
Aanvraag gunningscriteria
Minimaal 1 jaar werkervaring in soortgelijke functie.
|

|
8
|
Kandidaat is flexibel inzetbaar, hier binnen vallen ook avonden.
|

|
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn)
|

|
|
|
|
|
|