Het controleren en oplossen van afwijkingen in de BRP. Je bewaakt de kwaliteit van de (persoons)bestanden en procedures en protocollen en beoordeelt brondocumenten.
Je bent een gedreven professional met minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Je hebt een diploma/certificaat behaald voor de vakopleiding GBA-specialist. Je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. Je bent een echte teamplayer, maar weet ook hoe je zelfstandig je taken moet uitvoeren. Je hebt een dienstverlenende instelling en beschikt daarbij over een gezonde dosis humor. Je bent pro-actief en hebt een flexibele instelling. Je hebt ervaring met appliciaties van burgerzaken. Je kunt goed met klanten omgaan en analyseert de hulpvraag uit een verhaal. Je hebt kennis van de relevante automatiseringssystemen (Centric Key2Burgerzaken).
Kortom: Jij bent de professional die op de hoogte is van alle ins en outs op het gebied van burgerzaken en weet deze te verwerken.
Uit de top 10 van kandidaten worden maximaal 3 kandidaten uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gemeente bepaalt welke kandidaten worden uitgenodigd.
Op CV aantoonbaar werkervaring met Key2Burgerzaken.
Weging prijsdeel: 30%
Weging: 40%
Op CV aantoonbaar een diploma GBA specialist.
Weging: 10%
Op CV aantoonbaar ervaring met het controleren en oplossen van afwijkingen in de BRP (vroeger genaamd GBA).
Weging: 20%