Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ07990
 
Opdracht
Juridisch administratief medewerker, 32 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-09-03 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch, Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum 16-9-2014
Einddatum 31-3-2015
Optie tot verlenging ja
32
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging

 

 juridisch administratief en secretarieel medewerker
32uur per week
 
Binnen de afdeling Juridische Zaken en Inkoop voeren we o.a. ondersteunende, administratieve werkzaamheden uit voor de afhandeling van bezwaarschriften, de Ombudsman, procedures bij de rechtbank, de klachtencommissie voor inkoop en adviestrajecten en aanbestedingen waar we bij betrokken zijn. Daarnaast hebben we behoefte aan secretariële ondersteuning van de afdeling.

Wat ga je doen?
Je ondersteunt de secretarissen en de commissieleden van de verschillende commissies. Je ordent stukken en toetst op compleetheid. Je bereidt agenda’s voor en distribueert deze. Je maakt verslagen en zet acties uit. Je correspondeert met interne en externe betrokkenen. Je bewaakt en verzorgt het proces omtrent de voortgang en afdoening van besluiten. Je voert secretariële werkzaamheden uit voor de afdeling en voor het management in het bijzonder. Op dit moment zijn we bezig het proces efficiënter en op meer uniforme wijze vorm te geven. Hierin verwachten wij ook van jou een bijdrage.
 

Wie ben je?

Je hebt een flexibele en dienstverlenende instelling en steekt graag je handen uit de mouwen. Je bent een breed georiënteerd. Eigenschappen die jij bezit zijn: initiatiefrijk, zelfstandigheid, accuratesse en verantwoordelijkheidsgevoel. Je werkt graag en gemakkelijk samen met je collega’s in de ondersteunende functies, maar ook met de adviseurs en het management van de afdeling. Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. Je hebt een relevante opleiding (min. MBO) met succes afgerond. Je hebt minimaal vijf jaar ervaring in een administratieve ondersteunende functie ten behoeve van de afhandeling van bezwaarschriften bij verschillende overheidsorganisaties. Je weet discreet om te gaan met vertrouwelijke informatie. Je vindt snel je weg in een document-volg-systeem (Verseon).

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal 5 jaar recente (niet ouder dan een jaar) ervaring in een administratieve ondersteunende functie ten behoeve van afhandeling bezwaarschriften. Dit dient duidelijk in het cv naar voren te komen Niet ingeschakeld 10
Recente (niet ouder dan een jaar) ervaring in een administratieve ondersteunende functie ten behoeve van afhandeling bezwaarschriften bij min 3 verschillende overheidsorganisaties. Niet ingeschakeld 10
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Ervaring met Verseon en GWS Niet ingeschakeld 5
Minimaal afgeronde relevante MBO opleiding Niet ingeschakeld 7
   

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht