Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
22-9-2014 |
Einddatum |
31-12-2014 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
Aanvraag reden opmerkingen |
Opgestapelde liggende werkzaamheden |
De gemeente zoekt een Casemanager re-integratie op de afdeling Re-integratie & Inkomen voor minimaal 32, max. 36 uur per week.
Primaire werkzaamheden:
-Periodieke herbeoordeling van de re-integratiemogelijkheden en –kansen van zittend bestand. Beoordelen arbeidsverplichting bij aflopende vrijstellingen, beoordeling of cliënt toe is aan volgende stap door middel van eenmalig gesprek. Beschikkingen aanmaken
-Alertheid op rechtmatigheid van de uitkering (w.o. bankafschriften kunnen lezen) / hercontrole kunnen uitvoeren
-Juist registreren en rapporteren in GWS
Aanvraag gunningscriteria
|
Minimaal 1.5 jaar recente (niet ouder dan een half jaar) aantoonbare werkervaring met GWS4all dit dient per werkervaring aangegeven te worden. |
 |
|
Akkoord inhuurvoorwaarden en procedure |
 |
|
Minimaal 6 maanden werkervaring als klantmanager inkomen / inkomensconsulent of fraudepreventiemedewerker. |
 |
9 |
Minimaal 2 jaar recente (niet ouder dan een half jaar) aantoonbare werkervaring als casemanager bij een gemeente. |
 |
|
Recente (niet ouder dan een half jaar) kennis van WWB. |
 |
8 |
Bij uw aanbieding moet u tevens toelichten hoe u als kandidaat of leverancier uw CO2 uitstoot minimaliseert of compenseert (toelichten 1ste pagina CV). |
 |
6 |
In het bezit van een HBO diploma. |
 |
7 |
Kandidaat en leverancier zijn op de hoogte van het feit dat de opzegtermijn: 1 maand is en bij disfunctioneren per direct. |
 |
|
|
|
|
|
|