Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
15-9-2014 |
Einddatum |
31-12-2014 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
De functie
Als klantmanager Sociale Activering draag je onder andere zorg voor een eigen cliëntenbestand. Met deze cliënten heb je regelmatig contact over de activiteiten m.b.t. uitstroom naar werk, maatschappelijke projecten, vrijwilligerswerkwerk en sociale activering. Je stelt diagnoses, maakt trajectplannen, kiest een traject en bewaakt vervolgens de voortgang van het traject. Je voert gesprekken met cliënten over hun eigen activiteiten, sollicitaties en lopende trajecten. Het motiveren en coachen van cliënten vormt een belangrijk onderdeel van deze gesprekken.
Jouw profiel
Voor deze functie zoeken wij een kandidaat met een afgeronde vakgerichte HBO opleiding. Je bent bekend met het werkveld en de doelgroepen van de Sociale Dienst en beschikt over de nodige wettechnische kennis.
Als klantmanager ben je klant- en vraaggericht, je ziet het als een uitdaging om al luisterend naar je cliënten je doel te bereiken. In je dagelijkse contacten kun je je goed inleven in cliënten en beschik je over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Je bent in het bezit van een auto.
|