Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000215
 
Opdracht
Transitiemanager IKM, 36-40 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-10-10 16:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
01-12-2014
31-12-2015
Ja, in overleg
36 tot 40uur per week, verdeeld over 4 a 5 dagen

 

De functie van transitiemanager betreft een tijdelijke functie. Naast de Transitiemanager Overige Dienstverlening zijn ook een Transitiemanager Going Concern en een Transitiemanager Inrichting & Realisatie actief. De Transitiemanagers IKM rapporteren aan de Projectleider IKM.
De Transitiemanager Overige Dienstverlening zal zich, gedurende de transitiefase, volledig richten op;

-het inzetbaar blijven van de afdelingen “Operationele Inkoop”, “Contractbeheer” en “Beleid, Toetsing en Ondersteuning” vanuit de voormalige vtsPN, alsook voor de Inhuurdesk Politie en het Inkooploket. Beide laatsten zijn ingericht tijdens de transitiefase.

-de onderbrenging van de afdelingen die binnen andere organisatieonderdelen zijn of worden ingedeeld, zoals voorzien in het Inrichtingsplan en de geleidelijke overgang naar de nieuwe organisatie van het PDC.

-zorgen voor de dagelijkse aansturing van alle medewerkers van genoemde afdelingen.

 

De afdeling Inkoopmanagement begeleidt het proces van aanbesteden, contracteren en contractbeheer, gebaseerd op een productcategorie indeling. Primair doel is het verwerven van hoogwaardige producten en diensten, op een rechtmatige wijze en tegen gunstige voorwaarden.



De transitiemanager verzorgt, in overleg met de Projectleider Inkoopmanagement en collega transitiemanagers, het afdoende functioneren van de afdelingen binnen zijn verantwoordelijkheid.

 


De Transitiemanager Overige Dienstverlening implementeert en bewaakt de landelijke afgesproken beleidskaders binnen de afdelingen (zoals het gebruik van standaard formats, inkoopbeleid, inkoopvoorwaarden en besparingsopdrachten).

Bewaakt het volgen van vastgestelde werkprocessen, en stelt deze bij na evaluatie.
Koppelt beschikbare capaciteit aan toegewezen werkzaamheden, bewaakt doorlooptijden.
 


Geeft leiding aan de afdelingen “Operationele Inkoop”, “Contractbeheer” en “Beleid, Toetsing en Ondersteuning”, Inhuurdesk Politie en het Inkooploket

De transitiemanager legt verantwoording af en rapporteert over de voortgang aan de projectleider inkoopmanagement.

 

Minimaal een afgeronde erkende HBO opleiding of hoger is een eis.



Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als manager in verandertrajecten in de afgelopen 5 jaar is een eis.
Aantoonbare werkervaring op tactisch en/of strategisch niveau in een politiek-(bestuurlijke) omgeving is een wens.
Minimaal 2 jaar relevante ervaring als leidinggevende van minimaal 5 personen opgedaan in de afgelopen 7 jaar is een wens.
Minimaal 1 jaar lid geweest van een management team.
Aantoonbare overheidservaring is een pre.

 

Kerncompetenties:

-Resultaatgerichtheid;

-Analystisch vermogen;

-Communicatiefvaardig mondeling en schriftelijk;

-Zelfstandigheid;

-Plannen en organiseren.

Naar bovenstaande kerncompetenties wordt verwezen op het template voor het invullen van de referentie.

Overige competenties:

-Organisatiesensitief;

-Stressbestendig;

-integriteit;

-Probleemoplossend werken.



Planning / Afspraken
De intakegesprekken zullen plaatsvinden in week 43/44 Nadere data en tijdstippen zullen op een later moment worden bekend gemaakt.
10-11-2014


Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-12-2014 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 31-12-2015 voor 36 uur per week. Het contract kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen. Maakt u geen gebruik van bijgevoegde template ZAL uw bieding terzijde worden gelegd. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Vul het Template Referentie (kern)competenties in voor het aanleveren van minimaal één referentie (niet ouder dan 5 jaar), aan de hand van de weergegeven (kern)competenties in de aanvraag te weten:
-Resultaatgerichtheid;
-Analystisch vermogen;
-Communicatiefvaardig mondeling en schriftelijk;
-Zelfstandigheid;
-Plannen en organiseren. Verwijzing naar referenties die staan vermeld in het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
 
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als manager in verandertrajecten in de afgelopen 5 jaar. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.
 
Minimaal een afgeronde erkende HBO opleiding of hoger. Er dient een duidelijk leesbaar afschrift van het diploma te worden bijgevoegd.


Inhoudelijke CV wensen
30 % Minimaal 1 jaar aaneengesloten (32 tot 40 uur) aantoonbare werkervaring als manager in verandertrajecten in de afgelopen 5 jaar. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Score verdeling: Bij van 0 tot 1 jaar: 0/5 Bij van 1 tot 2: 3/5 Bij 2 jaar of meer: 5/5
30 % Aantoonbare werkervaring op tactisch en/of strategisch niveau in een politiek-(bestuurlijke) omgeving. De functie alsmede de omgeving moeten duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.
20 % Minimaal 2 jaar relevante ervaring als leidinggevende van minimaal 5 personen opgedaan in de afgelopen 7 jaar. Dit, periode en aantal, moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Score verdeling: Bij 0 jaar / niet aangetoond - 0/5 Bij tot 0,5 jaar: 1/5 Bij 0,5 jaar tot 1 jaar: 2/5 Bij 1 jaar tot 1,5 jaar: 3/5 Bij 1,5 jaar tot 2 jaar: 4/5 Bij 2 jaar of meer: 5/5
10 % Aantoonbare overheidservaring is een pre. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.
10 % Minimaal 1 jaar lid geweest van een management team. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.


Planning

Start publicatie 06-10-2014 00:00
Einddatum vragen 08-10-2014 10:00
Beantwoording vragen 08-10-2014 23:59
Sluiting publicatie 10-10-2014 16:00
Beoordeling offertes (vanaf) 10-10-2014 00:00
Verwachte terugkoppeling 07-11-2014 23:59

 

 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht