Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Kwaliteitsmedewerker Wmo, 16 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-10-16 16:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 27-10-2014
Voltooiing opdracht: 31-12-2014
Optie verlenging: 4 x 1 maanden

Prijsstelling: €0 - €80 per uur
Vakgebied: Sociale zaken & Werkgelegenheid
Uren: 16 per week


 
Opdrachtomschrijving
Als kwaliteitsmedewerker Wmo ben je een schakel tussen de beleidsontwikkeling en beleidsuitvoering op het gebied van de Wmo. Je bent mede verantwoordelijk voor het optimaliseren van de kwaliteit van dienstverlening aan de klant, het rechtmatig werken en efficiënt werken. Je werkzaamheden bestaan uit:
 

-ontwikkelen en actualiseren van werkprocessen, rapportages, brieven en beschikkingen t.b.v. de Wmo 2015;

-bestuderen en interpreteren van (toekomstige) regelgeving en jurisprudentie. Het is aan de beleidsmedewerker om te bepalen of en wat de organisatie doet met nieuwe wetgeving;

-juridisch toetsen en beoordelen van bepaalde rapportages en beschikkingen inzake de Wmo en de Regeling gehandicaptenparkeerkaart;

-afhandelen bezwaarschriften en beroepzaken;

-mede zorgdragen voor communicatie richting de klant via bijvoorbeeld folders, brieven en pers;

-beantwoorden van juridische uitvoeringsvragen;

-toezien op en bewaken van de kwaliteit van werkzaamheden en processen;

-coachen van collega’s op kwaliteit;

-contactpersoon zijn van de intern controleur, reacties verzamelen op de bevindingen en zo nodig actie hierop ondernemen;

-gevraagd en ongevraagd adviseren van teamleider Sociale Zaken en beleidsmedewerkers t.a.v. bovenstaande werkzaamheden.

 
Kandidaatomschrijving
Functie-eisen

-Afgeronde HBO-opleiding

-Aantoonbare kennis van de uitvoering van de Awb, de huidige Wmo, de Wmo 2015, de Regeling Gehandicaptenparkeerkaart en aangrenzende wetgeving

-Minimaal 3 jaar werkervaring als kwaliteitsmedewerker in de afgelopen vijf jaar bij een gemeente

-Minimaal 1 jaar ervaring met lean werken binnen de kaders van de wet- en regelgeving (klant centraal met zo minimaal mogelijke inspanning) in de afgelopen drie jaar

-Beschikbaarheid uiterlijk per 3 november 2014!
 

 

Competenties

-Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden

-Zelfstandig en in teamverband kunnen werken

-Analytisch, accuraat, behulpzaam, collegiaal en op een positieve manier kritisch

Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaalt welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De sollicitatiegesprekken worden gevoerd op donderdag 23 oktober 2014. We spreken maximaal 5 kandidaten.

 

Toelichting op rooster
Het betreft een opdracht voor 200 uur. Indeling van deze uren is afhankelijk van de werkvoorraad. In november zal de meeste inzet worden gevraagd. De verwachting van het aantal uren in november ligt rond de 24 uur per week. De verwachting in december is een minimale inzet van 8 uur per week.
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Eisen
 

Kennis
Op CV aantoonbare kennis van de uitvoering van de Awb, de huidige Wmo, de Wmo 2015 en de Regeling Gehandicaptenparkeerkaart.
Referentie vereist
Gevraagde documenten

-Kopie paspoort / ID-kaart

-Eventuele VAR-verklaring



Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel:20 %

Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %

Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde Hbo-opleiding.
Weging:5 %

Ervaring met lean-principe
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar ervaring met lean werken binnen de kaders van de wet- en regelgeving (klant centraal met zo minimaal mogelijke inspanning) in de afgelopen drie jaar.
Weging: 5 %

Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als kwaliteitsmedewerker in de afgelopen vijf jaar bij een gemeente
Weging: 30 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht