Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ08645
 
Opdracht
Administratief juridisch ondersteuner (deta-vast), 32 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-10-14 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Juridisch
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum 1-11-2014
Einddatum 1-11-2015
Optie tot verlenging Ja
32
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders

 

Directie Dienstverlening

De directie Dienstverlening (DDV) biedt een samenhangend pakket van diensten voor bestuur collega’s, burgers en bedrijven. Dit met oog voor de omgeving en voor het halen van de doelen van bestuur en organisatie. Binnen de directie valt een breed pakket diensten, die worden uitgevoerd door de afdelingen Services, Human Resource Management, Informatievoorziening en Automatisering, Financiën, Centraal Juridische Afdeling en Communicatie.
 
Plaats in de organisatie

Centraal Juridische Afdeling

De Centraal Juridische Afdeling werkt aan een optimale juridische kwaliteit van het handelen van de gemeente. Dat doen we klantgericht, samen en met oog voor het resultaat.  We ondersteunen de organisatie met juridisch advies, waarbij we een proactieve gesprekspartner willen zijn. We letten erop dat regelgeving duidelijk, uitvoerbaar en handhaafbaar is en we adviseren bij inkoop, aanbestedingen en verzekeringen. Ook dragen we zorg voor een juiste behandeling van bezwaarschriften en klachten. Als het even kan, zoeken we daarbij naar informele oplossingen, met de inzet van mediationvaardigheden. Hiermee willen we de tevredenheid van burgers over de dienstverlening van de gemeente vergroten en juridische procedures verminderen.
 
De functie

Als administratief juridisch ondersteuner ben je werkzaam binnen de afdeling CJA en maak je deel uit van het secretariaat voor de Bezwaarschriftencommissie. Je beheert de administratie rondom de voorbereiding en behandeling van bezwaarschriften en voert alle werkzaamheden op dat gebied zelfstandig uit. Indien nodig kun je ook worden ingezet voor andere administratieve werkzaamheden op de afdeling.
 
De werkzaamheden bestaan uit o.a.:

- Zelfstandig verzorgen van correspondentie met betrekking tot bezwaarschriften
- Opstellen en verwerken van rapportages, beheren en muteren van (elektronische) archieven
- Beheren van de bezwaarschriftenadministratie volgens geldende procedures en afspraken met behulp van geautomatiseerde systemen (Verseon of opvolger daarvan).
- Initiatieven nemen ten aanzien van verbetering van het werkproces
- Signaleren van ontwikkelingen en hierover informeren en/of adviseren
- Opstellen van vergaderagenda’s voor de Bezwaarschriftencommissie
- Kopiëren en verzenden van stukken
- Verstrekken van (telefonische) informatie met betrekking tot bezwaarschriften
- Zorgen voor kennisoverdracht naar andere (administratieve) medewerkers binnen en buiten de afdeling
- Algemene ondersteuning van de coördinator bezwaarschriften

Bijzonderheden

Inhuur vindt plaats op basis van een deta-vast constructie voor de periode van een jaar, waarna de mogelijkheid bestaat om in dienst te treden van de gemeente  tegen de geldende voorwaarden van de CAR-UWO, met een minimumsalaris van € 1856,- bruto en maximumsalaris van € 2739, - bruto (obv 36 uur per week, conform schaal 7 CAR-UWO),
 
Het jaarsalaris zal liggen tussen de € 25.000 bruto en  € 38.000 bruto 


 

Wat neem je mee
 
Kerncompetenties:
-Klantgerichtheid
Samenwerken
Resultaatgerichtheid
 

Functiegerelateerde competenties:
Communiceren
Nauwkeurigheid
Zelfstandigheid
Analytisch vermogen

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht